پليس تاکید کرده که پدر اين پسر 8 ساله نيز در اين ماجرا مقصر بوده چراكه او از رفتار ديوانه ‌وار همسرش عكس و فيلم گرفته است.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، یکی از مضرات روانی شبکه های اجتماعی تلاش برای جذب افراد بیشتر به صفحات هر کاربر است و افراد مختلف تلاش دارند با انتشار مطالب یا تصاویر جالب، لایک ها و بازدید تعداد بیشتری از اعضا را به سمت خود بکشانند اما این موضوع بعضا باعث ایجاد رقابت های نادرست و رفتارهای غیراخلاقی می شود.

در جدیدترین اقدام از این نوع، یک مادر امريكايي در حركتي باور‌ نكردني، صورت پسر 8 ساله خود را با چسب بست و عكس او را در فیس بوک به عنوان يك شوخي منتشر كرد.

اما این اقدام مادر سنگدل باعث شد تا پليس اوهايو امريكا، اين مادر 31 ساله را به خاطر رفتار نادرست و جنون‌ آميز با پسر 8 ساله خود دستگير و راهي زندان کند. البته پليس تاکید کرده که پدر اين پسر 8 ساله نيز در اين ماجرا مقصر بوده چراكه او از رفتار ديوانه ‌وار همسرش عكس و فيلم گرفته است.



مادر این پسر 8 ساله در اين ارتباط تاکید کرده که تنها از سر شوخي با پسرش دست به چنين رفتار ديوانه ‌واري زده است اما كارشناسان پلیس مي ‌گويند مادر، جان پسر خود را به خطر انداخته است.

فعلا قاضي دادگاه اين زن و شوهرش را به علت به خطر انداختن زندگي پسرشان متهم كرده است و مادر بي ‌فكر با دستور دادگاه موقتا به زندان منتقل شده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار