فرماندارشهرستان فیروزکوه گفت: آحاد جامعه با پرهیزازافراط وتفریط ، گرمابخش انتخابات باشند.

ˈابوالقاسم مهریˈدر گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهارکرد: فلسفه وجودی شورای اداری، حرکت نظام مند و قانونمند در قالب وظایف ذاتی دستگاه ها برای جلب رضایت ارباب رجوع است.

وی گفت: دولت به عنوان پیشانی نظام مقدس اسلامی، به دنبال دستیابی به اهداف عالیه انقلاب است.

فرماندار فیروزکوه افزود: در این زمینه هر کاری که انجام می دهیم وظیفه ذاتی ماست و باید دقت کنیم که توجه و تلاشمان را در ماموریت ها افزایش دهیم.

وی ادامه داد: حال که در این نظام مقدس مسؤولیت پذیرفته ایم، باید محکم پای کار بایستیم و در این راه از همه امکانات و ظرفیت ها استفاده بهینه کنیم.

مهری با اشاره به شرایط حال اقتصادی جامعه و مواجهه با انواع تحریم ها و فشارها، بیان کرد: هزینه ها باید با تجربه مسؤولان امر بدرستی مدیریت شود.

وی با بیان در پیش بودن ایام پایانی سال بیان کرد: وظیفه مهم ما برپایی نمایشگاه های عرضه کالاهای شب عید است و انتظار داریم همه مسؤولان نسبت به این مهم اهتمام داشته باشند و این معنای وفاق حقیقی است.

نماینده عالی دولت در شهرستان خطاب به مدیران هشدار داد: مسؤولان تعطیلات نوروزی را به مثابه استراحت تلقی نکنند، بلکه وقتی مسؤولیت پذیرفته اند باید هوشمندانه در صحنه حاضر باشند.

وی با اشاره به در پیش بودن سه انتخابات مهم در منطقه، بیان کرد: مسؤولان مراقب باشد فضای انتخابات با حرکات پنهانی برخی افراد مخدوش نشود، بلکه اجازه دهیم کشور در مسیر سلوک خود به پیش رود.

مهری ادامه داد:تکلیف آحاد جامعه، مسؤولان، خبرنگاران، کاندیداها و... در این عرصه خطیر کاملا روشن و مشخص است و بایستی سعی کنیم با پرهیز از افراط و تفریط، انتخابات را در فضای گرمی برگزار کنیم./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.