باشگاه استیل البرز از امید غلامزاده مربی تیم تکواندو شهرداری ورامین به دلیل اتهام رشوه در لیگ برتر شکایت می کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: امید غلامزاده مربی تیم تکواندو شهرداری ورامین  صحبت های در مورد تیم استیل البرز کرده بود که با تکذیب این موارد از سوی کادر فنی تیم استیل البرز و مصاحبه ای جدید روبرو شد و با ادامه مصاحبه های جنجالی طرفین، باشگاه استیل البرز قرار است از غلامزاده برای اتهام زدن به تیم استیل البرز مبنی بر اینکه این تیم به داوران لیگ برتر رشوه داده است، شکایت کند.
 مرتضی کریمی سرمربی تیم تکواندو استیل البرز در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با ابراز ناراحتی از اتفاقات و حواشی پیش آمده در تکواندو عنوان کرد: تکواندو ورزش پاکی است و تا به حال از این گونه حواشی در آن دیده نشده است و حالا برخی افکار بچگانه باعث برهم خوردن آرامش در این رشته می شود.
وی با بیان اینکه از امید غلامزاده مربی تیم شهرداری ورامین برای اتهاماتش به تیم استیل البرز شکایت خواهد شد، افزود: اتهام زدن به اعضای تیم بزرگ استیل البرز درست نیست و نباید به افرادی چون هادی ساعی که در این تیم فعالیت می کنند اتهام پرداخت رشوه زده شود.
وی تاکید کرد: به فدراسیون تکواندو شکایت می کنیم تا به این اتهامات رسیدگی شود و باید ثابت کنند که تیم ما به داوران رشوه داده است. ما هم در آن موقع با ارائه فیلم همه مسابقاتمان در لیگ برتر نشان خواهیم داد که این اتهامات درست نیست و در برخی بازی های لیگ قضاوت های اشتباه نیز برای تیم ما رخ داده است
کریمی یادآور شد: غلامزاده بازیکن بزرگی است اما برای مربیگری فاکتورهای دیگری باید داشت و او برای نخستین بار است که درلیگ ایران مربیگری می کند و با قوانین آشنا نیست. مربیگری کار آدم های بزرگ است. می خواستم از او برای کادر فنی تیم ملی استفاده کنم اما بدون دلیل در رسانه ها اعلام کرد که اگر مربی شوم سه طلای آسیا برای تیم ملی می گیرم.
وی ادامه داد: امید غلامزاده اظهار داشته که استیل البرز برای پیروزی در لیگ به داوران مبالغی پرداخت کرده است در حالیکه با شکایت از چنین توهینی که رسانه ای شده، وی باید در همان رسانه ها از تیم ما عذرخواهی کند که به راحتی توهین کرده است.
کریمی گفت: ما شکایت خود را به کمیته داوران فدراسیون تکواندو تسلیم خواهیم کرد اما تعجب می کنم که چرا کمیته داوران نسبت به این
قضیه واکنش نشان نداده است.
برچسب ها: تکواندو ، لیگ ، غلامزاده ، کریمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار