اعضای تیم استقلال با حواشی بسیار زیادی لیگ را پشت سر گذاشته و با شرایط خاصی بازی ها را ادامه می دهند تا برای رسیدن به هدف خود با مشکل روبرو نشوند، اما مشکلات، این تیم را رها نمی کند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، در حالي که امير قلعه نوعي بارها اعلام کرده است که اجازه نمي دهد بازيکني از تيمش با اعتراض و حرف و حديث جايگاه خود را در استقلال بدست بياورد و يا با شرايط خاص بتواند براي حضور در ترکيب اين تيم آماده شود اما اين در حالي است که اوضاع براي اين تيم کاملا متفاوت پيش مي رود زيرا استقلال در حالي آماده برازي هاي سخت مي شود که حواشي در اين تيم بسيار زياد است و سرمربي آبي ها هر چه سعي مي کند که اوضاع را بهبود ببخشد اما وضعيت متفاوت تر از قبل پيش مي رود.

گفتنی است، امیر قلعه نوعی اعلام کرده است مشکلات میان وی و بازیکنان زمانی مشخص و عیان می گردد که این مربی با وضعیت نامشخص روبرو شده برای انتخاب بازیکنان این تیم دچار مشکلات فراوان می شود. زیرا برخی اعضای این تیم مدعی حضور در ترکیب استقلال هستند اما امیر قلعه نوعی چنین نظر و عقیده ای ندارد به همین دلیل شرایط کاملا متفاوت است و اعضای این تیم با مشکلاتی روبرو شدند اما در این میان مربیان استقلال اعلام کردند تنها به بازیکنانی در ترکیب اصلی بها می دهند و از آنها استفاده می کنند که با شرایط خاصی روبرو باشند و عملکردشان متفاوت از باقی بازیکنان باشد، ضمن اینکه دخالت در امور مربوط به مربی در حیطه وظایف بازیکنان نیست و آنها حق این مداخله را ندارند به همین دلیل باید تابع نظر مربیان استقلال باشند.

شایان ذکر است، مربیان تیم استقلال در این خصوص به بازیکنان اخطار و اولتیماتوم دادند و حتی مدعی شدند که اعضای این تیم باید به صلاح و تصمیمات مربیان استقلال احترام بگذارند و در این خصوص با شرایط ایده آل تیم را همراهی کنند زیرا آبی ها با اوضاعی خاص روبرو هستند که اگر کوچکترین حاشیه ای وارد تیم شود و بازیکنان در آن تاثیر گذار باشند استقلال دچار مشکلات جدی می شود و نمی تواند برای رسیدن به اهدافش اقدامات لازم را انجام دهد حتی در صورت این اتفاق شرایط بازیکنان و کل تیم تحت تاثیر قرار می گیرد و اتفاقی رخ می د هد که نباید اتفاق بیفتد این در حالی است که پس از هر بازی اعضای کادر فنی آبی ها شاید یک حاشیه جدید و حرف و حدیث تازه از اعضای این تیم هستند که اوضاع را تحت تاثیر قرار می دهد.

بازیکنان تیم استقلال تهدید شدند که از این پس با اوضاعی متفاوت در ترکیب استقلال حاضر شوند و حتی اگر ثابت نبودند و به عنوان بازیکن ذخیره وارد زمین مسابقه شوند بدلیل شرایط حساس تیم اعتراضی نکرده و تابع باشند.

** اعتراضی به ادعای سپاهان: رایزنی تهمت بزرگی است

اعضای تیم استقلال در خصوص مشکلاتی که با اعضای تیم سپاهان با شرایط خاص روبرو شدند زیرا مسئولان و اعضای این تیم پس از هر اتفاقی که مربوط به این دو تیم است واکنش نشان می دهند و این موضوع مشکل ساز شده است.

بر اساس این گزارش، اعضای تیم استقلال با مسئولان تیم سپاهان دچار مشکلات جدی شدند و این در حالی است که اوضاع برای این دو تیم تغییر کرده است خصوصا اینکه استقلال 9 فروردین یک دیدار حساس مقابل سپاهان برگزار می کند که تاریخ آن با تغییراتی روبرو شده و این موضوع را تغییر داده است.

شایان ذکر است، اعضای تیم استقلال مدعی شدند که بازی در این تاریخ به ضرر آنهاست و این تیم نمی تواند بدون تمرین با ملی پوشانش که تعدادشان قابل توجه است برای بازی نیمه نهایی با سپاهان آماده شود و این موضوع مورد بررسی قرار گرفت و مسئولان در فدراسیون مدعی شدند که این مسئله و اعتراض آبی ها قابل قبول است و تاریخ این بازی باید تغییر کند اما این در حالی است که مسئولان سپاهان با این اتفاق مخالف هستند و خواستار انجام بازی در تاریخ اعلام شده هستند و مدعی شدند که استقلالی ها در این خصوص رایزنی های لازم را انجام دادند تا بتوانند تاریخ را تغییر دهند و همه چیز را به نفع خود پیش گیرند، اما این در حالی است که آبی ها مخالف نظر سپاهان هستند و مدعی شدند که این اتفاق رخ نداده است و آبی ها اقدامی را انجام ندادند و در این خصوص همه مسائل را به مسئولان سپردند و به همین دلیل سپاهانی ها تهمت زدند و باید پاسخگوی آن باشند زیرا استقلال چنین قصدی را نداشته و ندارد اما زرد پوشان به دلیل رابطه نامناسب چنین ادعایی دارد.

*قول جدی برای پول، یک روز قبل از سفر به قطر

اعضای تیم استقلال با مشکلات مالی بسیار زیادی روبرو هستند و این موضوع عاملی است که بازیکنان از مسئولان بخواهند که به این مشکلات پایان دهند زیرا برخی اعضا این تیم تا به حال پولی را از مسئولان استقلال دریافت نکردند.

براساس این گزارش مسئولان تیم استقلال برای روحیه دادن به اعضای این تیم به آنها قول دادند که شرایط را طوری پیش می برند که تا قبل از سفر استقلال به قطر بخشی از مشکلات مالی این تیم حل و فصل شود و این تیم می تواند با شرایط بهتری راهی قطر شود تا اولین دیدار آسیایی این تیم انجام شود.

شایان ذکر است، مسئولان مدعی شدند تا روز سفر به قطر این مبلغ را به آبی ها پرداخت می کند تا بازیکنان با روحیه بیشتر برای این بازی آسیایی آماده شوند و مشکلی از نظر آمادگی و روحیه بالا نداشته باشند.

گفتنی است: اعضای تیم استقلال مدعی شدند اگر مشکلات مالی تا زمان اعلام شده حل نشود و بخشی از قراردادهای بازیکنان به آنها پرداخت نشود بازیکنان این تیم با شرایطی روبرو می شوند که نمی توانند از نظر روحی بدون مشکل پیش رفته و در رسیدن تیم به اهدافش عملکرد ایده آل خود را ارائه کنند.

چند بازیکن تیم استقلال مدعی شدند که این شرایط باید به اتمام برسد زیرا در صورت عدم پرداخت این مبالغ استقلال دیدار سختی را مقابل الریان قطر پیش رو دارد.

**پرواز اختصاصی استقلال اقدام چه کسی است؟

کاروان استقلال قرار است با پرواز اختصاصی راهی کشور قطر شوند تا بتوانند در مقابل حریف آسیایی خود با شرایط ایده آل ظاهر شوند با امتیاز به تهران بازگردند اما در این میان پرواز استقلال برای سفر به قطر اختصاصی است.

براساس این گزارش، اعضای تیم استقلال در حالی آماده اولین بازی آسیایی خود می شوند که برای این بازی با شرایط خاص روبرو هستند و نباید به اعلام مسئولان و مربیان قصد دارند با دست پر و امتیاز راهی تهران شوند و برای بازی های بعدی آماده شوند از طرفی عنوان شده است که با توجه به شرایط تیم حریف آبی ها قصد دارند اوضاع را طوری پیش گیرند که استقلال بتواند به این حریف که در حد متوسط است غلبه کند و با اوضاع ایده آل روبرو گردد.

شایان ذکر است، قرار شده استقلال با پرواز اختصاصی راهی کشور قطر شود و این اتفاق در حالی قرار است رخ دهد که استقلالی ها با مشکلات مالی جدی روبرو هستند و اعضای این تیم به دنبال این هستند که دریابند چه کسی در این خصوص اقدامات لازم را انجام داده است و برای سفر اختصاصی استقلال تلاش کرده است تا استقلالی ها بدون خستگی و با شرایطی ایده آل ظرف کمترین زمان به کشور میزبان برسند و برای بازی آماده شوند./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار