سرمربي تيم هندبال بيمه رازي گفت: متاسفانه نمي‌توانيم قهرماني ليگ را از آن خود کنيم و اين فرصت را خيلي زود از دست داديم.

غزاله ناظم در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: مسابقات ليگ برتر را خوب شروع کرديم اما متاسفانه در اين مدت 2 شکست و يک تساوي را متحمل شديم و اين باعث شد که فرصت قهرماني را زود دست بدهيم.
 
سرمربي تيم هندبال بيمه رازي تصريح کرد: يک هفته تا پايان رقابتهاي سوپر ليگ بانوان باقي مانده است و ما در آخرين هفته به مصاف فيروزآباد خواهيم رفت و با توجه به اينکه ما براي برد مقابل حريفان مي‌ايستيم اين ديدار را مي‌خواهيم به نفع خود به پايان ببريم.
 
ناظم در ادامه گفت: در هفته دوازدهم که روز جمعه 4 اسفند برگزار شد ما بايد مقابل ايران تايل به ميدان مي‌رفتيم که نماينده کرمان حاضر نشد و اين مسابقه 10 بر صفر به نفع ما شد.
 
وي افزود: ما براي برد اين حريف تدابير خوبي درنظر گرفته بوديم و اگر بازي انجام مي‌شود بيشتر از 10 گل به ايران تايل؟ مي‌زديم.
 
ناظم در خصوص وضعيت قرار داد بازيکنان تيم گفت، متاسفانه بازيکنان تيم بدون قرارداد بازي مي‌کنند و 5 ملي‌پوش داريم که آنها نيز بدون قرارداد درخدمت تيم هستند اما با اين حال با جون و دل براي بيمه به ميدان مي‌روند و به عشق هندبال بازي مي‌کنند.
 
وي عنوان کرد: با اين شرايط که برخي بازيکنان در ليگ برتر قرار ندارند ليگ حرفه‌اي نيست اصلا به آن نزديک هم نيستيم تيم حرفه‌اي بايد همه امکانات و تجهيزات مناسب و کافي در اختيار باشد و بازيکنانش نيز قرار داد ببندند.
 
ناظم اشاره کرد: ليگ برتر امسال خيلي جالب و قشنگ پيگيري مي‌شود و تيم‌ها نزديک به هم هستند و تيم‌ها درجدول سريع بالا و پايين مي‌شوند.
 
وي تاکيد کرد: داوريها نيز تا حدودي خوب بوده است و اگر ايراداتي در برخي ديدارها بوجود مي‌آيد نبايد داوري را مقصر دانست در اين بين تيم‌‌‌‌ها نيز تقصير دارند.
 
ناظم در پايان خاطر نشان کرد: ما نخستين سال حضور خود را در سوپر ليگ تجربه مي‌کنيم و اگر قهرماني اين مسابقات را کسب نمي‌کنيم ولي در سکو مي‌مانيم و در سال آينده (92) با شرايط بهتر و کاملتري پا به اين رقابتها مي‌گذاريم./مح

برچسب ها: تیم ، لیگ ، دیدار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار