مدافع سابق تیم فوتبال استقلال گفت: در حال حاضر استقلال از نظر فنی شرایط خوبی دارد و مشکل تیم مسایل مالی است.

مهدی پاشازاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در آستانه حضور در لیگ قهرمانان آسیا شرایط استقلال از لحاظ فنی خوب است و تنها مشکل این مجموعه بحث مالی است استقلال خوب نتیجه گرفته و در حال حاضر صدرنشین لیگ هم هستند و امیدوارم از این به بعد هم خوب عمل کنند و بتوانند نتایج دلخواهشان را کسب کنند.

مدافع سابق تيم فوتبال استقلال در مورد الریان قطر اولین حریف استقلال در لیگ قهرمانان آسیا گفت: الریان قطر سابقه قهرمانی در آسیا را دارد و یک تیم کاملا حرفه ای و بسیار خوب است و بازیکنان گران قیمتی در اختیار دارد.

پاشازاده اظهار داشـت: استقلال در قطر مقابل الریان کار بسیار سختی دارد و امیدوارم که در خانه حریف بتواند یک امتیاز بگیرد به نظر من کسب یک امتیاز در قطر منطقی است و نباید ریسک کنند. البته هر تیمی دوست دارد ببرد و استقلال هم در قطر اگر الریان را ببرد خوب است اما مهم این است که نبازد و با امتیاز برگردد.

وی ادامه داد: مهمترین عامل در چنین بازی ها و تورنمنت هایی این است که اول گل را نخوری و حریف را خوب اداره کنی و در بازی های خانگی حتما امتیاز بگیری. استقلال هر چند در گروه سختی قرار گرفته اما شانس صعود از گروهش را دارد و باید کاملا هوشیارانه عمل کنند تا بتوانند جواز صعود به مرحله بعدی را به دست بیاورند.

مدافع سابق تيم فوتبال استقلال افزود: متأسفانه تیم های ما فقط به صعود از گروه خود در آسیا فکر می کنند چون مشکلات باشگاه های ما زیاد است و تیمی که مشکل زیادي داشته باشد سعی می کند اول موقعیت خودش را در لیگ تثبیت کند و در آسیا هم از گروهش صعود کند اگر مشکل مالی نبود استقلال از همان شروع لیگ تیمش را برای قهرمانی آسیا می بست اما با این شرایط هیچ کاری نمی شود کرد و همین صعود تیم های ایران از گروهشان در آسیا هم غنیمت است باید سعی کنیم که همین موقعیت ها را هم از دست ندهیم و حداقل از گروه مان صعود کنیم.

پاشازاده در پایان گفت: در آستانه لیگ قهرمانان آسیا هستیم و متأسفانه در فوتبال ما تماشاگر چندانی به استادیوم ها نمی رود امیدوارم با نتایج خوبی که تیم های ما در آسیا می گیرند تماشاگران ما به استادیوم ها بیایند و از تیم های ایرانی حمایت کنند چون حضور آنها در استادیوم ها خیلی تأثیرگذار است مردم یک مقدار با فوتبال قهر کرده اند در صورتی که حضور آنها در ورزشگاه ها خیلی مهم است و به تیم های ما کمک می کند تا بهترین نتیجه را بگیرند./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار