رویه واحد و هماهنگی در زمینه فروش اینترنت بین شرکت های ایجاد شده و رقابت بین این شرکت ها باعث کاهش قیمت اینترنت برای کاربران خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، اجرای مصوبه 152 کمیسیون تنظیم مقررات رویه واحد و هماهنگی را در زمینه فروش اینترنت در بین شرکت های اینترنتی ایجاد کرده و آنها را موظف می کند که در یک چارچوب تعریف شده به فروش حجمی اینترنت بپردازند.

حسن رضوانی معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: طبق مصوبه 152 مبلغی که کاربر نهایی باید پرداخت کند بر اساس حجم ترافیک مصرفی تعیین می شود.

وی ادامه داد: کاربر می تواند بر اساس حجم مورد نیاز خود ترافیک مناسبی را خریداری کند و با توجه به در نظر گرفتن قیمت پایین تر برای حجم های بالاتر در این مصوبه می توان گفت که با افزایش مصرف کاربران میانگین قیمت اینترنت کاهش پیدا می کند.

وی با اشاره به شرایط رقابتی موجود در بین شرکت های اینترنتی اظهار داشت: با توجه به سقف قیمت های ارایه شده این شرکت ها به منظور جذب مشتری بیشتر به دنبال کاهش تعرفه با توجه به سقف و کف مطرح شده در این مصوبه برخواهند آمد و مشخص است که در جو رقابتی ایجاد شده تعرفه ها به نفع کاربران نهایی کاهش خواهد یافت./ز

برچسب ها: رقابت ، کاربران ، اینترنت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار