دهمین همایش جایزه تعالی سازمانی از سوی مرکز بهره وری سازمان مدیریت صنعتی در 7 اسفندماه ، در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران ، سازمان‌ها و شرکت‌های برتر کشور در بخش‌های ساخت و تولید، خدمات، سلامت، آموزش، عمومی و سازمان‌های کوچک در دهمین دوره جایزه تعالی سازمانی که 7 اسفندماه جاری با موضوع تعالی سازمانی، آینده‌ای پایدار در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار می‌شود، معرفی خواهند شد.

تمام سازمان‌ها با هر نوع فعالیت و ماموریت می‌توانند با استقرار مدل تعالی سازمانی و انجام خودارزیابی در فرایند جایزه شرکت کنند و هدف اصلی این جایزه ایجاد فضای تشویقی برای مدیران سازمان‌ها و شرکت‌ها است تا بتوانند در این فضا، دستاوردها و موفقیت‌های سازمانی خود را به مقایسه بگذارند.

این جایزه با هدف رقابت پذیری بنگاه های کشور و ایجاد یک فضای رقابتی شکل گرفته است و شرکت‌ها و بنگاه‌ های کشور بر مبنای مدل EFQM برای دریافت جایزه تعالی سازمانی ارزیابی می شوند.

ویژگی جایزه تعالی سازمانی یک خط کش برای مدیران بنگاه های گوناگون کشور است که در گام اول به صورت شفاف با وضع عملکردی بنگاه خود آشنا می‌شوند و در گام دوم، جایگاه آن ها نسبت به بنگاه‌ها و رقبای جهانی نشان داده می شود.

بر این اساس، بیش از 100 سازمان تقاضای خود را برای سطوح مختلف در این دوره از جایزه ارائه کرده‌اند که پس از ارزیابی توسط 279 ارزیاب، سازمان‌ها و شرکت‌های برتر معرفی می‌شوند.

بر اساس این گزارش  امسال 15بنگاه کشور برای دریافت تندیس همایش (بلورین، سیمین و زرین)، 40 شرکت برای دریافت تقدیرنامه و 45 شرکت متقاضی گواهینامه حضور،  در فرآیند جایزه ،معرفی شده‌اند.

لازم به ذکر است همایش دهمین دوره جایزه تعالی سازمانی از سوی مرکز بهره‌وری و تعالی سازمانی سازمان مدیریت صنعتی در دو روز برگزار خواهد شد که روز اول (7 اسفند ماه) در محل مرکز همایش‌های صدا و سیما و روز دوم (8 اسفند) در محل مرکز مطالعات بهره‌وری و منابع انسانی برگزار خواهد شد./عب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار