اردبیل/

آمریکا در تحریم اقتصادی سنگین‌تر از دفاع مقدس متحمل شکست می‌شود

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: آمریکا قطعاً در باتلاق تحریم‌های خود ساخته اقتصادی علیه ایران گرفتار آمده و سنگین‌تر از دوران دفاع مقدس متحمل شکست و ناکامی می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ غلام عسگر کریمیان امروز در یادواره شهدای عملیات بدر، خیبر،‌ شمال غرب، سه ماهه فصل زمستان اردبیل و همچنین شهدای جامعه مهندسی استان اردبیل در حسینیه ثار‌الله سپاه اردبیل افزود: استکبار جهانی با عصبانیت از ناکامی‌ها به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی ایران در عرصه جهانی و بین‌المللی هر روز دامنه و تنگنای محاصره اقتصادی خود را تشدید می‌کند تا شاید ملت آزموده ایران را بار دیگر بیازماید، در حالی که از این اصل غفلت کرده است که این ملت سرمست پیمانه عشق حسین و مرام ابوالفضلی هستند.

وی گفت: ما به سران استکبار توصیه می‌کنیم دست از این اقدامات خیره‌سرانه بردارند، چرا که ملت ما در جنگ هشت ساله و 34 سال اقتدار و عظمت به دنیا نشان داده است که ذره‌ای از آرمان و اهداف انقلابی خود عقب نمی‌نشیند و در تبعیت از ولایت همه سختی‌ها و مشکلات را تحمل خواهد کرد.

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با اشاره به اینکه معاندان و همدستان آمریکا در ابتدای تحریم‌ها احساس می‌کردند ایران در کمتر از سه چهار ماه تسلیم آنها می‌شود، یادآور شد: آنها امروز فهمیده‌اند که شعار هیهات من الذله شعار همیشگی این ملت است و از این شعار در ثابت قدم ماندن بر روی اهدافشان غافل نشده‌اند.

کریمیان یاد و خاطره شهدای عملیات‌های بزرگ خیبر و بدر را گرامی داشت و از شهید باکری به عنوان فرمانده لشکر 31 عاشورا به عنوان فرزند برومند آذربایجان و دلاور رشید ایران اسلامی یاد کرد که هیچ وقت خاطره رشادت‌طلبی‌ها و جانفشانی‌های او به بادی فراموشی سپرده نمی‌شود.

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در ادامه گفت: امروز عناصری همچون ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و اطاعت محض از فرمان رهبر معظم انقلاب لازمه و ضرورت حرکت ماست تا بتوانیم دشمن را در حرکت‌های خود مات و ناکام بگذاریم./س

برچسب ها: اردبیل ، تحریم ، اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.