"بنيامين نتانياهو" نخست وزير رژيم صهيونيستي پيشنهاد "ايهود باراك" وزير دفاع آن رژيم پيرامون عذرخواهي از دولت تركيه بدليل حادثه كاروان غزه در سال 2010 و جنايتكاري نظاميان صهيونيست در مورد سرنشينان آن كاروان را رد كرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از حريت، يكي از منابع وزارت امور خارجه رژيم صهيونيستي اين خبر را اعلام كرده است.

روزنامه "هاارتص" نيز پيش از اين گزارش داده بود كه "ايهود باراك" به نتانياهو پيشنهاد داده بود كه از فرصت آغاز دوره دولت جديد رژيم صهيونيستي استفاده نمايد و سعي كند تا با عذرخواهي از تركيه تنش ميان دو كشور را كاهش دهد.

اين منبع وزارت امور خارجه رژيم صهيونيستي اظهار داشته كه باراك همچنين به نتانياهو گفته بود كه حاضر است "شخصا هر گونه انتقادي در اين مورد را حل نمايد" اما نتانياهو از اين مسئله سرباز زده است. 

در جريان سفر كاروان غزه متشكل از فعالان صلح طلب كه در 31 مي سال 2010 ميلادي راهي غزه براي شكستن محاصره آن ناحيه شده بودند مورد يورش وحشيانه نظاميان رژيم صهيونيستي قرار گرفتند و تعدادي از انان مجروح شده و تني چند نيز به شهادت رسيدند. و پس از آن نيز مقامات صهيونيست از دولت تركيه و خانواده قربانيان اين حادثه عذرخواهي نكردند. 


برچسب ها: نتانیاهو ، آنکارا ، باراک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار