رییس اتحادیه هتلداران خراسان رضوی گفت :در نوروز سال آینده150 هتل با ظرفیتی بالغ بر 75 هزار تخت به صورت تخت های اضطراری و دائم در نوروز امسال پذیرای زائران و مسافران خواهد بود.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، محمد قانعی با اشاره به این مطلب گفت: بازدیدها و نظارت های فنی و تخصصی از همه هتلهای استان انجام شده است.


او افزود:استاندارد سازی 80 درصد هتلهای استان انجام شده است و بقیه هتلها نیز طی دو تا سه ماه آینده کار تطبیق آنها با استانداردهای موجود انجام می شود.

این فعال حوزه گردشگری خراسان رضوی اظهارداشت:نوروز امسال میانگین اشغال هتلها در استان 70 درصد بود و امیدواریم در نوروز پیش رو با مناسب بودن شرایط جوی و حضور مسافران و زائران میانگین اشغال هتلها را به 90 درصد برسانیم.

قانعی با بیان اینکه کلیه هتلها آمادگی کامل را برای پذیرایی از مسافران دارند، گفت: بازرسی و نظارت بر عملکرد هتلها در ایام نوروز نیز ادامه دارد.

وی افزود: در قالب طرح بازرسی دائم هر پنج روز یک بار اکیپهای بازرسی به صورت غیر منتظره و به صورت تصادفی به هتلها مراجعه می کنند و نحوه خدمات رسانی و رضایتمندی مسافران را ارزیابی می کنند/س 

برچسب ها: ظرفیت ، هتل ، افزایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.