اجرا و نصب تندیس های زیبا سازی موقت و دائم که در طول سال جاری و در موقیعیت های مکانی و زمانی خاصی مانند اعیاد ملی، مذهبی، جشنها اجرا شده در آستانه نوروز 92 با نصب هفت سین ادامه می یابد.

علم المهدی معاون امور شهری و فضای سبز منطقه 2 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: تامین روشنائی پلهای عابر پیاده که از ضرورت خاصی برخوردار است همچنین پاکسازی و نظافت بدنه پلها و کلیه المانهایی که نیازمند رنگ آمیزی است همچون ست های ورزشی در بوستانها و حاشیه معابر و نیز سرویس مرمت و رفع نقص از پلهای مکانیزه 6 گانه که در سطح این منطقه نصب شده بود از مواردی است که در طرح استقبال از بهار امسال اقدام می شود.

وي ضمن امیدواری از اینکه اینگونه اقدامات بتواند رضایت شهروندان ساکن را فراهم آورد گفت: در طرح استقبال از بهار 92 با احداث آبنما های شکیل که در سطح منطقه اجرا خواهد شد تلاش می شود ضمن ارتقاء زیبایی مناظر شهری و آرامش بصری، در تلطیف روحیه شهروندان قدمهای موثری برداشته شود.

وی در ادامه بیان داشت: همچنین پرچم هایی الوان در رابطه با جمهوری اسلامی که نمادی از سرفرازی میهن اسلامی است از جمله پرچم های بلند، پرچم 9 متری و نصب پرچم 10 پرچم ادامه خواهد یافت که 65 درصد آن اجرا گردیده است./ل

برچسب ها: نوروز ، منطقه ، موقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار