همزمان با روز مهندس، جامعه مهندسان خراسان رضوی بار دیگر با مقام معظم رهبری میثاق بستند و آمادگی خود را برای حراست از دستاوردها و آرمان های انقلاب اسلامی اعلام داشتند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، در این میثاق نامه که در مراسم روز مهندس قرائت شد آمده است: امروز روز مهندسی و بسیج مهندسین را در حالی جشن می گیریم که پیشرفتهای علمی ، پژوهشی و صنعتی فرزندان ، مهندسان و متخصصان این مرز و بوم اسلامی هراس در دل استکبار و صهیونیزم جهانی انداخته است .

در ادامه این میثاق نامعه تأکید شده است: همانگونه که رهبر فرزانه انقلاب نیز با دید بلند نظرانه خویش فرمودند در باب سیاست خارجی آمریکائی ها نشان بدهند که زور نمی گویند ، شرارت نمی کنند و در حرف و عملشان غیر منطقی حرف نمی زنند و عمل نمی کنند ، آن وقت جواب مناسب از طرف ایران داده خواهد شد .

دربخش دیگری از این میثاق نامه با اشاره به اینکه ایشان همچنین در باب سیاست داخلی نیز فرمودند یکی از حقوق اساسی مهم مردم این است که در آرامش روانی و در امنیت روانی زندگی کنند در کشور امنیت اخلاقی برقرار باشد آمده است: امروز مسئولان باید تمام تلاششان را بکنند برای اینکه گره های اقتصادی را باز کنند .

در پایان این میثاق نامه مهندسان خراسان رضوی بیان کرده اند:پس ما مهندسان عضو جامعه مهندسی خراسان رضوی در سالروز ولادت خواجه نصیرالدین طوسی، فیلسوف فقیه، متکلم، مهندس ریاضی دان و منجم شیعی، ضمن گرامی داشت روز مهندسی و روز بسیج مهندسین و بیعت مجدد با امام راحل و رهبر عظیم الشأن انقلاب و مقام عظمای ولایت، آمادگی خود را برای حراست از دستاوردها و آرمان های انقلاب اسلامی اعلام داشته و با بهره گیری از رهنمودهای رهبر فرزانه و همت و توانمندی فنی خویش در پیمودن این مسیر الهی و مقدس و شکستن تحریم ها، لحظه ای و ذره ای تردید به خود راه نخواهیم داد. /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۷:۵۲ ۰۸ اسفند ۱۳۹۱
آفرین بر همت بالای این مهندسان غیور و ولایی