در کنفرانس خبری ارتباطات همراه سونی در دبی اتفاق افتاد

تولد آقای Z

شرکت ارتباطات همراه سونی در کنفرانس خبری خود‌ در دبی، از تازه‌ترین محصول خود XperiaTM Z پرده‌برداری کرد.

به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ XperiaTM Z طیفی از ویژگی‌های جذاب شامل صفحه‌نمایش 5 اینچی‌Full HD  با وضوح تصویر 1080p و ویژگی نمایش واقعی، پردازنده چهار‌هسته‌ای‌Snapdragon™ S4 Pro ، نسخه دوم موتور پردازش تصویر براویا موبایل و دوربین 13 مگاپیکسلی با ویژگی تصویربرداری سریع را به کاربر ارایه می‌دهد. این دستگاه با فناوری‌های جدید سونی در یک تلفن هوشمند، از تکنولوژی پیشرفته این شرکت در تمامی طیف محصولات چندرسانه‌ای استفاده می‌کند.
رودیگر اودنباخ به‌عنوان قائم‌مقام ارتباطات همراه سونی در خاورمیانه و آفریقا در ابتدای این مراسم به اشاره به معرفی این محصول جدید گفت: XperiaTM Z قواعد بازی در تکنولوژی تلفن هوشمند را تغییر می‌دهد. این گوشی پس از معرفی رسمی در نمایشگاه CES لاس‌وگاس موجی از اشتیاق را در جهان ایجاد کرده است.
او ادامه داد: سونی  تخصص خود در حوزه تلویزیون را به تلفن هوشمند آورده که این امر تجربه‌ای همه‌جانبه از مشاهده با شفافیت و درخشندگی فوق‌العاده را ارایه می‌کند. این تلفن هوشمند، توانمندی‌هایی را با دوربین‌های دیجیتال سونی به اشتراک گذاشته و به حسگر Exmor RS برای موبایل -  نخستین حسگر با ویژگی دامنه پویای بالای (HDR) ضبط ویدیو برای تلفن‌های هوشمند - مجهز شده است.
XperiaTM Z همچنین به منوی دوام باتری مجهز است که موجب بهبود زمان آماده به‌کار تا 4 برابر بیشتر از طریق بستن خودکار برنامه‌های کاربردی پرمصرف در زمان خاموش‌بودن صفحه‌نمایش و روشن‌کردن مجدد آنها می‌شود.
 

 
 برنامه‌های کاربردی  WALKMAN®، Album و Movies که به‌صورت از پیش بارگذاری‌شده روی Xperia Z قرار گرفته‌اند نیز امکان دسترسی به تمامی موسیقی‌های دانلود شده، یکپارچه‌سازی اجتماعی فیسبوک، فیلم‌های سینمایی و سریال‌های تلویزیونی را فراهم می‌آورند.
XperiaTM Z  به قابلیت جذاب تک‌لمسی نیز مجهز شده است که مصرف‌کنندگان را قادر می‌کند به آسانی موسیقی، تصاویر و ویدیوهای خود را از تلفن هوشمند با طیفی از تجهیزات مبتنی بر NFC سونی شامل هدست بلوتوث استریوی SBH20، هدست بی‌سیم DR-BTN200M و حتی کنترل از راه دور یک تلویزیون براویا، به اشتراک بگذارند.
علیرغم بدنه باریک 9/7 میلیمتری، Xperia Z با شیشه کوره‌ای و لایه ضد شکستگی در قسمت رویی و پشت و همچنین بالاترین سطح مقاومت در برابر آب و گرد و غبار (گواهینامه‌های  IP55و IP57) برای یک تلفن هوشمند، بسیار با دوام است.
این گوشی که در رنگ‌های مشکی، بنفش و سفید در دسترس خواهد بود، با اندروید نسخه 1/4 (لوبیای ژله‌ای) به بازار عرضه خواهد شد و کمی پس از آن برای ارایه آخرین تجربه کاربری اندروید به ویرایش 2/4 ارتقا خواهد یافت.
 

 
ویژگی‌های اصلی Xperia Z
صفحه‌نمایش 5 اینچی Full HDبا نمایش واقعی و موتور پردازش تصویر براویا موبایل 2 دوربین 13 مگاپیکسلی با ویژگی تصویربرداری سریع، حسگر ExmorRS برای موبایل، 16 برابر زوم دیجیتال، فیلم‌برداری HDR، کاهش دهنده خودکار نویز برای تصویربرداری تصاویر و ویدیوها مقاومت در برابر گرد و و غبار و آب ( IP55و IP57) با صفحه‌نمایش از جنس شیشه‌ مقاوم پردازنده چهارهسته‌ای با فرکانس 5/1 گیگاهرتزی Snapdragon S4 با دو گیگابایت رم حالت صرفه‌جویی در مصرف باتری زمان آماده به‌کار را تا 4 برابر افزایش می‌دهد.
برچسب ها: دریچه ، سونی ، گوشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
نیما
۱۷:۱۷ ۰۱ فروردين ۱۳۹۲
گول این عکس ها و تبلیغات رو نخورید. یک کم صبر کنید پرچم دار جدید سامسونگ (گالکسی اس 4) از راه برسه بعد حرف بزنید.
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۸:۵۱ ۲۳ اسفند ۱۳۹۱
سلام
قیمت بدون گارانتی 2529000تومان
Hong Kong
ناشناس
۲۳:۴۵ ۱۹ اسفند ۱۳۹۱
مثل هیچکدام
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۱۶:۵۵ ۰۷ اسفند ۱۳۹۱
سلام منم موافقم. ولی مدلش چیه و قیمتش؟
Iran (Islamic Republic of)
hossein
۱۱:۳۶ ۰۷ اسفند ۱۳۹۱
قیمتش چنده ؟
Iran (Islamic Republic of)
saber
۱۶:۳۸ ۰۶ اسفند ۱۳۹۱
منم موافقم
Iran (Islamic Republic of)
amir342
۱۵:۰۶ ۰۶ اسفند ۱۳۹۱
خداوکیلی هیچ گوشی موبایلی sony نمیشه !
آخرین اخبار