رادیو قرآن تلاوت امين پويا، قاری بين‌المللی كشورمان در شصت و چهارمين كرسی تلاوت مجتمع امام خمينی(ره) را دوشنبه 7 اسفندماه به طور مستقیم پخش می کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی رادیو قرآن؛  در شصت و چهارمين كرسی تلاوت مجتمع امام خمينی(ره) كه روز دوشنبه  هفتم اسفند‌ماه، برگزار می‌شود، امين پويا، قاری بين‌المللی كشورمان آياتی از قرآن كريم را تلاوت می‌كند.

برنامه كرسی تلاوت اذان‌گاهی، 30 دقيقه قبل از اذان ظهر روز دوشنبه هر هفته آغاز می‌شود كه پس از تلاوت آياتی از قرآن كريم، اذان نيز با صدای قاری اجرا می‌شود، همچنين اين برنامه به صورت زنده از راديو قرآن به گوش علاقه‌مندان خواهد رسيد.

تاکنون بسیاری از اساتید و قاریان ممتاز جمهوری اسلامی ایران از اقصی نقاط کشورمان به این کرسی دعوت شده و به تلاوت قرآن و اجرای اذان پرداخته‌اند.

لازم به ذکر است، این کرسی تلاوت به همت حوزه ارتباطات شورای عالی قرآن، ستاد اقامه نماز سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، رادیو قرآن جمهوری اسلامی ایران و مجتمع امام خمینی(ره) دوشنبه هر هفته در حسینیه الزهرا(ص) واقع در تهران، بزرگراه رسالت، روبروی مصلی، مجتمع امام خمینی(ره) برپا می‌شود و علاقمندان می توانند به طور زنده  این تلاوت و اذان را برروی موج اف ام ردیف 100مگاهرتز از رادیو قرآن  بشنوند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.