محمود لطفی کاپیتان 29 ساله تیم فوتسال راه ساری از دنیای فوتسال خداحافظی کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران ، پس از شکست خانگی 6 بر 5 راه ساری مقابل فرش آرا مشهد در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور، محمود لطفی بازیکن و کاپیتان راه ساری برای همیشه از دنیای فوتسال خداحافظی کرد.

وی درباره خداحافظی خود از دنیای فوتسال گفت: به عنوان کوچکترین ورزشکار ساری که به واسطه ی حمایت های بی دریغ مردم ساری و مازندران به این درجه رسیده ام، از این فرصت استفاده کرده و از تمام مردم ساری که در این چندسال برای موفقیت من زحمت کشیده اند و مرا به این درجه رسانده اند عذرخواهی کنم.

کاپیتان فوتسال راه ساری افزود: من از تمامی هم تیمی های قدیمی خود عذرخواهی می کنم که نتوانستم این چند سال وظیفه ای که به دوش بنده نهاده اند را به نحو احسن انجام دهم.

وی تصریح کرد: امیدوارم شرایطی مهیا شود که ورزش دوستان ساروی و این سرمایه های اصلی فوتسال ساری دیگر با ناراحتی استادیوم را ترک نکنند و همیشه خندان باشند.

بازیکن سابق تیم ملی فوتسال کشورمان تصریح کردظ: به تمام کسانی که از من در این چند سال انتقاد کردند حق می دهم چون اگر من وظیفه خود را در قبال فوتسال ساری به نحو احسن انجام می دادم، انتقادی وجود نداشت یا خیلی کمتر بود.

لطفی در پایان یاداور شد: از تمامی مردم ساری که این چند سال برایم زحمت کشیدند معذرت خواهی می کنم و امیدوارم همیشه حامی این تیم قدیمی باشند./س

برچسب ها: لطفی ، دنیای ، فوتسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.