مدیرعامل سازمان نوسازی عباس آباد از مراحل نهایی فاز یک و همچنین شروع فاز دوم احیای بوستان طالقانی خبر داد.

ملاصالحی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: عملیات احیای بوستان طالقانی و تبدیل آن به قطب گردشگری در پایتخت که در سه فاز پیش بینی شده بود هم اکنون با مراحل نهایی فاز اول، فاز دوم آن آغاز شده است.
 وی افزود: بوستان طالقانی با 40قدمت و30 هکتار وسعت تنها پارک جنگلی داخل شهر تهران است که از یک پوشش گیاهی منحصر به فرد و 70 گونه گیاهی برخوردار است و از سال گذشته به این سازمان واگذار شد تا به قطب گردشگری و سلامت شد تبدیل شود.
 وی اظهار داشت:  کف سازی و بهسازی مسیرهای دسترسی، تکمیل و ترمیم فضای سبز، ایجاد و تغییر مبلمان پارکی و شهری، و همچنین اصلاح و تکمیل نور پردازی و ارتقا سطح امنیت محیطی و اجتماعی آن از جمله اقداماتی بود که در فاز اول صورت گرفت.
وی با اشاره به آغاز  فاز دوم تصریح کرد: ایجاد کاربرد های جدید ازجمله مسیرهای دوچرخه سواری، ایجاد مسیر های سوار کاری در کنار اصطبل و باشگاه اسب سواری و همچنین ایجاد ورزش های جنگلی از جمله صخره نوردی طبیعی و از مواردی است  که در فاز دوم عملیاتی خواهد شد.
 مدیر عامل سازمان نوسازی عباس آباد در پایان خاطر نشان کرد:  فاز سوم تبدیل بوستان طالقانی به قطب گردشگری در در دست اجرا است تا بر اساس طرح های پیش بینی شده دهکده های سلامت را با انواع ورزش های  مربوط به سلامت رستوران ها و کافی شاپ های سلامت و گردشگری در مانی  ایجاد کنیم،  که آغاز عملیات آن به سال 92 موکول خواهد شد./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار