مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی از آمادگی راهداران استان برای اجرای طرح راهداری نوروز 92 خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد محمدرضا قلندر در بازدید از محورهای حوزه استحفاظی اداره راه و شهرسازی مشهد، اظهار کرد: شهر مقدس مشهد علاوه بر جایگاه خاص در موضوعات سیاسی، تجاری و فرهنگی به لحاظ وجود بارگاه منور امام رضا(ع) و استعدادهای فراوان گردشگری، دارای اهمیت خاص بوده و مقصد نهایی میلیون‌ها زائر و مسافر در کشور است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی تصریح کرد: بنابراین باید خدمت‌رسانی و راهداری در حوزه راه‌های مشهد مقدس متفاوت از تمام کشور باشد.

وی با اشاره به فرموده امام جمعه معظم مشهد که راهداران استان را خادمان ویژه امام رضا(ع) دانستند، افزود: بی‌شک راهداران خراسان‌رضوی که علاوه بر خدمت‌رسانی به جمعیت حدود 6 میلیونی استان، وظیفه خدمت به زائران حرم امام هشتم(ع)، گردشگران و همچنین عبور و مرور خودروهای ترانزیتی به چهار پایانه مرزی استان را بر عهده دارند، همیشه و در تمام ایام سال با آمادگی کامل مشغول انجام وظیفه هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی راهداری در استان را امری مداوم و بدون تعطیلی دانست و خاطرنشان کرد: در حالی‌که هنوز طرح راهداری زمستانی در محورهای استان در جریان است راهداران استان در حال آماده‌سازی خود برای اجرای طرح راهداری نوروزی در محورها و پذیرایی از زائران علی بن موسی‌الرضا(ع) هستند.

قلندر یادآور شد: اجرای طرح ویژه استقبال از کاروان‌های زائران پیاده حرم امام رضا(ع) و خدمت‌رسانی به آنان همزمان با دهه آخر صفر از اقدامات برجسته حوزه راهداری استان خراسان‌رضوی بود/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.