نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات و بصیرت آنها در این صحنه توطئه‌های دشمنان را خنثی و آنها را بار دیگر رسوا می‌کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بيرجند

مراد هاشمزهی با بیان اینکه انتخابات نظام پزشکی مقدمه‌ای برای انتخابات ریاست جمهوری است، اظهار کرد: در این انتخابات شاهد شور و نشاط گروه‌های سلامت بودیم و نمایندگان اصلحی در راستای مباحث سلامت در این انتخابات انتخاب شده‌اند.

وی در ارتباط با انتخابات نظام پزشکی ادامه داد: نمایندگان مجلس و دولت، تامین اجتماعی، وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی و برخی نهادهای دیگر در این انتخابات رابطه تنگاتنگی داشتند و امید است که در آینده شاهد رفع مشکلات و سازماندهی مباحث بهداشتی و درمانی باشیم.

نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با اهمیت انتخابات ریاست جمهوری و یازدهمین دوره آن افزود: همگی وظیفه داریم که هوشیار باشیم و سخن و حرکتی را انجام ندهیم که دشمنان از آن خوشحال شوند.

هاشمزهی اضافه کرد: حضور حداکثری و ایجاد انگیزه در بین مردم برای حضور گسترده در تمامی عرصه‌ها به ویژه انتخابات آینده مهم است و با انتخاب اصلح خود شخصی را به عنوان مقام عالی اجرای کشور انتخاب کنیم که بتواند در خدمت نظام، انقلاب و ملت و همچنین مشکلات مردم را مرتفع سازد.

وی تصریح کرد: نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری قولی‌هایی را به مردم ندهند که سبب بی احترامی به مردم شود و نتوانند به قول خود وفا کرده و سبب بی‌اعتمادی مردم نسبت به خود شوند.

نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سئوال که دشمن در انتخابات آینده چه توطئه و حربه‌ای را به کار بسته تا سبب حضور کمرنگ مردم شود، اذعان داشت: دشمن همیشه فتنه‌هایی را طراحی می‌کند تا حضور حداقلی مردم در عرصه و صحنه‌های مختلف را شاهد باشد، ولی ایران اسلامی کشور امام زمان(عج) و دارای ملتی خدامحور و ولایت‌مدار است و آنها در تمامی صحنه‌ها سنگ تمام می‌گذارند.

هاشمزهی اظهار کرد: خدامحوری، ولایت مداری و بصیرت دینی ملت ایران سبب خلق انقلاب اسلامی شد و این شاخص‌ها سبب شده که این انقلاب روز به روز موفق‌تر باشد.

وی با اشاره به اینکه امروزه انقلاب اسلامی مایه بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی خاورمیانه و آفریقا شکل شده است، گفت: تحقق این مهم به دلیل حضور حداکثری مردم در تمامی عرصه‌ها، بصیرت و ولایت‌مداری ملت بوده که در نهایت سبب صدور ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب به سایر سرزمین‌های دنیا شده است.

نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همگی وظیفه داریم تا زمینه‌ای برای نفوذ دشمن خواسته یا ناخواسته ایجاد نشود و با حضور حداکثری خود در انتخابات آینده توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمن را خنثی‌سازی کنیم و بهترین راه این است که گوش به فرمایشات ولی امر باشیم تا انتخاباتی پرشور داشته باشیم.

هاشمزهی ادامه داد: انتخابات ریاست جمهوری انتخابات سالم و واقعا بی همتا است که کمتر کشوری با این سلامت و حضور حداکثری مردم در انتخابات را دارد.

وی با بیان اینکه فتنه اصلی و رمز آن در انتخابات آینده همان انتخابات آزاد است، اضافه کرد: بحث انتخابات آزاد به عنوان فتنه جدید در انتخابات آینده مطرح است که این یک شوخی بیشتر نیست و آن چیزی که از صندوق‌ها بیرون می‌آید، هیچ شک و تردیدی در آن نیست.

نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ملت فهیم و بیدار این فتنه‌ها را با بصیرت، حضور یکپارچه و وحدت خنثی می‌کنند تا نقشه‌ها و دست دشمن بار دیگر بر ملا شود.

هاشمزهی متذکر شد: تاکید رهبری همیشه بر تدبیر و تدبر، دید آگاهانه و بصیرت است و باید آحاد ملت توجه به وحدت و دشمن‌ستیزی داشته باشند و به طور یقین با رهبری بی بدیل ولی امر مسلمین هیچ واهمه‌ای از توطئه‌ها و نیرنگ‌های دشمن نداریم./س

برچسب ها: خنثی کردن ، توطئه ، دشمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.