نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه خسارت ارائه ندادن لایحه بودجه به مجلس میلیاردی است، گفت: 50 هزار میلیارد تومان از این طریق خسارت به اقتصاد کشور وارد می‌شود.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، عزت‌الله یوسفیان صبح امروز در مراسم معارفه نخستین شهردار شهر تازه‌ تاسیس امامزاده عبدالله با بیان اینکه با تاخیر در ارائه لایحه بودجه خسارت‌های عمده‌ای به اقتصاد کشور وارد می‌شود، اظهار کرد: شاید بخشی از این خسارت‌ها ناشی از پرداخت خسارت به پیمانکارانی باشد که مطالبات سنگینی از دستگاه‌های اجرایی دارند.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه در کمیسیون بودجه مجلس محاسبه شد که اگر شرایط با این وضع پیش رود 50 هزار میلیارد تومان از این طریق خسارت به اقتصاد کشور وارد می‌شود، گفت: مشکلات اقتصادی امروز کشور تنها ناشی از تحریم نیست چون این تحریم‌ها از 30 سال پیش تاکنون وجود داشته است.

یوسفیان با بیان اینکه باید بگوییم مدیریت ما در تحریم‌ها چه بوده است، اظهار داشت: با برخی لجبازی‌ها خسارت عمده‌ای به مردم وارد می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه خسارت نیامدن بودجه به مجلس میلیاردی است، تصریح کرد: بهانه‌های امروز برای نیاوردن بودجه به مجلس صحت ندارد زیرا هیچ گاه در بودجه عدد و رقم مشخص نیست.

این نماینده مجلس بیان داشت: برای تمامی قیمت‌ها و محاسبات در بودجه عدد تخمینی گذاشته می‌شود و در زمان اصلاح بودجه این رقم‌ها قابل جبران است پس نیازی نیست که اعدادی مانند میزان تولید، صادرات یا قیمت نفت در بودجه اولیه قطعی باشد.

یوسفیان با اشاره به اینکه با نیاوردن بودجه به مجلس، دولت از مجلس تن‌خواه دریافت می‌کند‌، افزود: با تن‌خواه برنامه‌‌ها قابل اجرا است و نمی‌توان طرحی ارائه داد و با این شرایط کشور در شرایط نامناسبی قرار می‌گیرد./ج1

برچسب ها: مجلس ، دولت ، تحریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.