دبیرکل انجمن حسابداران خبره ایران گفت: ششمین سمینار حسابداری مدیریت، با هدف معرفي تجربيات موفق استقرار و بهره برداري از نظام حسابداري مديريت در روزهاي ۸ و ۹ اسفند برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران محمد منیری با بيان اين مطلب گفت: ششمین سمینار حسابداری مدیریت در راستاي طراحی و پیاده سازی سیستم هزینه‌یابی بر مبنای فعالیت در صنایع نفت،گاز، خودرو و بخش خدمات و با محوریت «حسابداری مدیریت در عرصه عمل» با هدف معرفي تجربيات موفق استقرار و بهره برداري از نظام حسابداري مديريت و زمينه سازي براي تعميم اين تجارب به ساير شرکت ها و در نهايت راهبري مطلوب تر بنگاههاي اقتصادي کشور برپا مي شود.

وی با بیان اینکه این سمینار توسط انجمن حسابداران خبره ایران و با حمایت بانک و بیمه پاسارگاد برگزار خواهد شد، ادامه داد: با توجه به تشدید رقابت، افزایش چالش‌های کسب و کار و اهمیت‌یابی موضوعاتی مانند مدیریت استراتژیک بر منابع، شناسایی و مدیریت ریسک، ضرورت ارزیابی عملکرد و سنجش مسئولیت در بنگاه‌های اقتصادی، به کارگیری ابزار و تکنیک‌های حسابداری مدیریت از اهمیت روز افزونی برخوردار شده است.

منیری افزود: در چنین شرایطی انجمن حسابداران خبره ایران بحث و تبادل نظر در خصوص تجارب به کارگیری سیستم حسابداری مدیریت در کشور و معرفی راهکارهای توسعه بهره‌برداری از این سیستم محوری و تاثیرگذار را در برنامه کاری خود قرارداده است.

دبیرکل انجمن حسابداران خبره ایران تصريح کرد: با توجه به اهميت نقش حسابداري مديريت در ارزيابي عملکرد، اين در کنار سيستم ارزيابي عملکرد در بخش هاي توليد و خدمات در قالب يکي از محورهاي اين سمينار است.

منيري اضافه کرد: تصميم گيري و ريسک از ديگر محورهاي چهارگانه اين سمينار را تشکيل مي دهد که نقش حسابداري مديريت در تصميم گيري مبتني بر ريسک و چالش ها در صنعت بانکداري مورد ارزيابي قرار مي گيرد.

وی، خاطر نشان کرد: همزمان با این سمینار چهار کارگاه با عنوان بانکداری متمرکز و حسابداری مدیریت، جوانب کاربردی بودجه بندی نوین، مدل‌هایی از مفهوم یکپارچگی در ERP در زمینه حسابداری مدیریت و مدلی برای طراحی و پیاده سازی سیستم هزینه یابی بر مبنای فعالیت تشکیل می شود.

 دبیرکل انجمن حسابداران خبره ایران با اشاره به اينکه مديريت هزينه با ابزار هزينه يابي بر مبناي فعاليت از ديگر محورهاي اين سمينار را تشکيل مي دهد، يادآور شد: طراحي و پياده سازي سيستم هزينه يابي بر مبيناي فعاليت در صنايع نفت و گاز، خودرو و بخش هاي خدمات و نيز طراحي و پياده سازي سيستم هزينه يابي بر مبناي فعاليت خودرو نيز از سوي متخصصان و صاحبنظران اين سمينار مورد ارزيابي قرار خواهد گرفت.

وي تصريح کرد: استادان رشته های مالی و حسابداری،هیئت مدیره شرکت های دولتی،خصوصی و بانک ها،مدیران سازمان های دولتی و خصوصی،مدیران و کارشناسان مالی و بانکها،مدیران حسابرسی،حسابداران ارشد و حسابرسان، روسای حسابداری و حسابداری صنعتی شرکت ها از جمله مخاطبان این سمینار هستند.

منيري خاطر نشان کرد: ششمین سمینار حسابداری مدیریت، با هدف معرفي تجربيات موفق استقرار و بهره برداري از نظام حسابداري مديريت در روزهاي ۸ و ۹ اسفند در سالن همايش هاي پوهشگاه نيرو برگزار می‌شود./عب
برچسب ها: سمینار ، حسابداری ، مدیریت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار