تعامل مناسب بخش های دولتی با اپراتورهای تلفن همراه می تواند بستر مناسبی برای ارایه خدمات شهری به مردم فراهم آورد.

به گزارش خبرنگار جامعه اطلاعاتی باشگاه خبرنگاران طالبی مدیرکل فنی شبکه اپراتور سوم رایتل با بیان اینکه رایتل با ارائه نسل جدیداز خدمات  توانسته بسیاری محدودیت های صنعت تلفن همراه را از بین ببرد، اظهار داشت: این اپراتور قصد دارد سرویس هایی ارایه کند که شایسته هر ایرانی است و زمینه توسعه فرهنگی فناوری های جدید موبایل را در کشور محقق می سازد .
 
وی با اشاره به اینکه نباید فقط ارایه یک سرویس در دستور کار یک اپراتور قرار بگیرد، اظهار داشت: باید به نحوه ارایه ، جنبه های فرهنگی و چگونگی پایداری یک سرویس توجه شود لیکن در غیر این صورت مشکلاتی بوجود می آید که در مواردی دیده شده سرویس هایی که ارایه می شود با شکست مواجه می شود .
 
طالبی با اشاره به ضریب نفوذ تلفن همراه در ایران گفت: با ضریب نفوذی 115 درصدی ، موبایل بهترین ابزار برای ارایه سرویس های مختلف شهری است .
 
وی با اشاره به تعامل مناسب اپراتورهای تلفن همراه، شهرداری و دولت، گفت: در این شریط  با هم اندیشی و چاره اندیشی این نهادها، امکان ارایه مناسب خدمات شهری از طریق بستر تلفن همراه فراهم می شود و مردم در این صورت می توانند از این خدمات و سرویس ها استفاده کنند .
 
به گفته مدیرکل فنی شبکه اپراتور سوم رایتل بر همین اساس می توان گفت مهمترین موضوع در خصوص ارایه خدمات شهری موضوع تعامل دولت، شهرداری و اپراتورها با یکدیگر است .
 
وی با اشاره به سرویس های ارائه شده از سوی رایتل با پهنای باند مناسب گفت: به طور مثال رسانه ملی با استفاده از پهنای باند ارائه شده از سوی رایتل در پروژه ای توانست از خدمات و امکانات موجود استفاده کند و اعلام رضایت نیز داشته است .
 
وی در ادامه سخنانش با تاکید بر نقش موثر آموزش روستائیان برای استفاده از خدمات فناوری اطلاعات، تصریح کرد: یک روستایی باید از شرایط آموزش مجازی و چگونگی این دسترسی آگاهی داشته باشد و اپراتور سوم قصد دارد این سرویس را  ارایه کند./ز
برچسب ها: سرویس ، دغدغه ، تلفن همراه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار