مدير اداره خدمات شهري ناحيه 2 منطقه 16، در آستانه بهار 92 از هرس درختچه ها در بوستان ها و ميدان هاي سطح محله نازي آباد و ساماندهي پسماندهاي خشک از داخل مخازن اين منطقه خبر داد.

ملازاده، مدير اداره خدمات شهري ناحيه 2 منطقه 16 در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، گفت: فصل زمستان فرصتي است براي آفات و بيماري ها تا در قسمت هاي خراب و زائد گياه رخنه کند و در قسمت هاي ديگر گياهان منتشر شود، در همين راستا اداره خدمات شهري ناحيه 2 به منظور افزايش زيبايي و نيز رفع آفت هاي آن، اقدام به هرس درختچه هاي خرزهره در بوستان بهمن، سردار جنگل و ميادين ناحيه 2 مي کند.
وي ادامه داد: کندو کوب و کوددهي جهت رسيدگي بيشتر به گياهان در بوستان هاي بهمن و 22 بهمن و بلوک هاي بانک رهني، خيابان شهيد وفايي جنب بوستان آزادگان انجام مي شود.
وي تصريح کرد: به منظور حذف آلودگي هاي بصري و افزايش سطح رضايتمندي شهروندان، امروز نسبت به جمع آوري پلاکاردهاي غيرمجاز از سطح ميدان بازار دوم اقدام مي شود.
ملازاده با اشاره به تسهيل در رفت و آمد شهروندان و هدايت عابران پياده و رفع هرگونه خطر احتمالي، خاطرنشان کرد: 4 مورد از موانع فيزيکي که در خيابان کوشا و شهيد بابايي وجود داشت و سبب مزاحمت تردد شهروندان شده بود، رفع شد.
همچنين؛ به منظور ساماندهي پسماندهاي خشک و به منظور جلوگيري از فعاليت عوامل غيرمجاز تفکيک و جمع آوري پسماندها از داخل مخازن، گشت هاي ويژه اين کار به محل اعزام مي شوند./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار