پلیس فدرال امریکا (اف‌بی‌آی) در تلاش برای کاهش رفتارهای غیراخلاقی کارکنان خود، گزارش‌های انضباطی محرمانه‌ای را منتشر کرده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه پرس تي  وي ،‌ اف‌بی‌آی در این گزارش‌ها از رسوایی‌های اخلاقی کارکنان پلیس فدرال امریکا از جمله تبادل پیامک‌های مبتذل، سوء استفاده جنسی، تقلب مالیاتی، جاسوسی و مراقبت مخفیانه از همکاران در یک سال گذشته، پرده برداشته است.

پلیس فدرال امریکا امیدوار است این گزارش‌ها از ادامه آن چه "کاندایس هیل" ، معاون اف‌بی‌آی جهش موارد ارسال پیامک‌های غير اخلاقي عنوان کرده است، بکاهد؛ مواردی که در آن کارکنان از وسایل مختلفی که دولت به آنان داده است برای ارسال پیام‌های متنی و تصاویر مبتذل و مستهجن استفاده می‌کنند.

خانم ویل گفته است: ما امیدواریم پیامی که در قالب این فصلنامه‌ها ارسال شده است، افراد عادی و نیز سرپرستان آنان را آگاه کند.

بر اساس گزارش پلیس فدرال امریکا، از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۲ میلادی، بیش از یک هزار تن از کارکنان اف بی آی به خاطر تخلفات مختلف مشمول اقدام انضباطی آژانس قرار گرفته‌اند و ۸۵ تن از کارکنان نیز اخراج شده‌اند.

این درحالی است که اف‌بی‌آی با وجود ذکر دقیق و مشروح تخلفات، از ذکر اسامی، عناوین شغلی، موقعیت و جایگاه کارکنان متخلف اجتناب کرده است.

در همین حال "کنراد متیکا" ، مقام ارشد پلیس فدرال امریکا به سی‌ان‌ان گفته است حجم مشکلات اخلاقی-انضباطی اف‌بی‌آی بسیار پایین‌تر از حجم مشکلات اخلاقی-انضباطی دیگر سازمان‌های فدرال است.

بر اساس گزارش پلیس فدرال امریکا، رانندگی در حالت مستی، داشتن معشوقه، سوء استفاده از اسلحه پلیس فدرال، استفاده از کارت اعتباری دزدی، شهادت دروغ ، حضور در سایت‌های هرزه‌نگاری کودکان، برقراری رابطه جنسی کارکنان اف‌بی‌آی با مخبرین این سازمان، و استفاده از کامپیوترهای پلیس فدرال برای تماشای سایت‌های هرزه‌نگاری از جمله موارد غیراخلاقی کارکنان این آژانس به شمار می‌آیند.





اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۳:۵۱ ۰۶ اسفند ۱۳۹۱
تیغ دو دم ی هست این تکنولوژی در دست صاحبان آنها که گاهی ریشه خودش آنها را میزند.
انسان موجودی هست که نمیشه برنامه ریزی کنیدش و خلق و خوی ان در تصمیمگیری های آن شدیدا تاثیر می گذارد.
یا علی
Iran (Islamic Republic of)
سيد احمد
۱۲:۳۱ ۰۶ اسفند ۱۳۹۱
لطفا عكس را هم بزاريد
آخرین اخبار