نمايندگان با ارجاع گزارش کميسيون ويژه حمايت از توليد ملي و نظارت بر اجراي سياست‌هاي کلي اصل 44 در خصوص تخلف وزراي عضو شوراي گفتگوي دولت و بخش خصوصي به قوه قضاييه موافقت کردند.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران گزارش کميسيون ويژه حمايت از توليد ملي و نظارت بر اجراي سياست‌هاي کلي اصل 44 قانون اساسي در ابتداي جلسه علني امروز (يکشنبه 6 اسفند) قرائت شد.

جعفر قادري، نماينده شيراز و سخنگوي کميسيون حمايت از توليد ملي و نظارت بر اصل 44 قانون اساسي در ادامه قرائت گزارش گفت: کميسيون ويژه براساس گزارش شماره 11، مورخ 23/11/1391 به اتفاق آرا تخلف وزراي عضو شوراي گفتگوي دولت و بخش خصوصي را مبني بر عدم شرکت در جلسات مربوط و استنکاف از مفاد ماده 75 قانون برنامه پنج ساله پنجم توسعه جمهوري اسلامي ايران و مواد 11 تا 13 قانون بهبود مستمر محيط کسب و کار محرز شمرده و خواستار اعلام به حوزه قضايي مي‌باشد.

در ادامه علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي گفت كه اين گزارش با استناد به ماده 206 آيين‌نامه داخلي مجلس بايد به تصويب نمايندگان برسد و پس از آن گزارش کميسيون را به راي گذاشت که در نتيجه نمايندگان با 166 راي موافق، 22 راي مخالف و 23 راي ممتنع با گزارش کميسيون ويژه حمايت از توليد ملي و نظارت بر اجراي سياست‌هاي کلي اصل 44 قانون اساسي در اجراي ماده 206 آيين‌نامه داخلي موافقت کردند.

براين اساس گزارش اين کميسيون به قوه قضاييه ارجاع خواهد شد.
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار