معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی از تشکیل کمیته ای ویژه برای نظارت بر بازار و جلوگیری از گرانفروشی در این استان خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران   بجنورد، سیف الله مطلبی، معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی در نشست فرمانداران شهرستان های این استان که در محل استانداری برگزار شد، توجه به بستر سازی به اشتغال جوانان در برنامه های سال آتی و تلاش برای جذب اعتبارات در بخش های مختلف به ویژه کشاورزی و ایجاد بستر های تولید و کار را مورد توجه و تأکید قرار داد.

وی با اشاره به در پیش بودن ایام نوروز و سال نو توجه به بازار و نظارت بر این امر را مورد تأکید قرار داد و دراین باره از تشکیل کمیته ویژه نظارتی و بازرسی در استان خبر داد و گفت: پیش از این کمیته حمایتی و نظارتی، پیشگیری و تعزیرات و بازرسی و سرکشی بر بازار فعال شده بود که این کمیته درتکمیل فعالیت این کمیته ها برای کنترل قیمت ها و عدالت درارائه و فروش اجناس تشکیل شد.

مطلبیتبیین سبک زندگی اسلامی و معیارهای مورد توجه و تأکید مقام معظم رهبری را در ادام بیان کرد و دراین باره خواست فرمانداران ادارات فرهنگی در شهرستان ها را بسیج کرده تا این مهم محقق گردد.

وی همچنین به انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و نیز ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و گفت: ستاد انتخابات دراستان فعال شده و باید تلاش کنیم تا بر محور شعار این دوره که بر مشارکت بیشتر و گسترده مردم و نیز امانتداری و عدالتمحوری تأکید دارد، دستگاه ها با تعامل از آرا صیانت و بر رعایت عدالت عمل شود.

معاون استاندار خراسان شمالی همچنین از تلاش فرمانداران در ارائه برنامه ها و انعکاس فعالیت ها در ایام سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تقدیر کرد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.