مجموعه مستند داستاني «جعل» كه با رويكردي آموزشي، مخاطبان را با شيوه‌هاي مختلف جعل آشنا مي‌كند، از يكشنبه (ششم اسفند ماه) هر شب ساعت 21 به روي آنتن مي‌رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛ مجموعه مستند داستاني «جعل» در 13 قسمت به صورت اپيزوديك به كارگرداني اكبر منصور فلاح و تهيه‌كنندگي محمد عليپور پس از تدوين و صداگذاري در معاونت سيما، توليد و آماده پخش شد.
در هر يك از قسمت‌هاي اين مجموعه با الهام از پرونده‌هاي واقعي موجود در پليس آگاهي ناجا، به نوعي از كلاهبرداري كه به وسيله جعل و تقلب صورت گرفته است، پرداخته مي‌شود. در اين مستند با آيتم‌هاي داستاني سعي شده كه مخاطب را با شگردهاي جاعلان براي گستردن دام و كلاهبرداري آشنا سازد.
بر اساس اين گزارش، اين مجموعه جعل در حوزه‌هاي مختلف بانكي، هويتي، اسناد رسمي، ملكي، عتيقه جات، پول و چك را به نمايش مي‌گذارد.
سرهنگ اميدي، معاون مبارزه با جعل و كلاهبرداري پليس آگاهي ناجا به عنوان كارشناس پايه و مازيار قاسمي گودرزي وكيل پايه يك دادگستري و از مجريان سازمان صداوسيما به عنوان كارشناس مجري در اين مجموعه حضور دارند.
گفتني است؛ اين مجموعه كه رويكردي آموزشي دارد، سعي دارد مخاطبان را با شيوه‌هاي مختلف جعل در حوزه‌هاي مختلف آموزش دهد تا در دام كلاهبردان نيفتند./ص
برچسب ها: شبکه ، آموزش ، برنامه ، جعل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار