عزيزي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

قالیباف همچنان به ائتلاف 1+2 پایبند است

دبيركل جهادگران ايران اسلامي گفت: یکی از ویژگی‌های بارز شخصیتی قالیباف مرد عمل بودن و پایبندی به اصول اخلاقی است، بنابراین وي همچنان به اصول ائتلاف 1+2 که بر مبنای اعتقاد به بالندگی و شکوفایی نظام جمهوری اسلامی ایران و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب شكل گرفته، پايبند است.

"وهاب عزیزی" دبیرکل جهادگران ایران اسلامی یکی تشکل‌های نزدیک به قالیباف در گفتگو با خبرنگار احزاب، باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های بارز شخصیتی قالیباف مرد عمل بودن و پایبندی به اصول اخلاقی است، بنابراین وي همچنان به اصول ائتلاف 1+2 که بر مبنای اعتقاد به بالندگی و شکوفایی نظام جمهوری اسلامی ایران و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب شكل گرفته، پايبند است.

گفتنی است جهادگران ایران اسلامی چندی پیش حمایت خود را از کاندیداتوری  قالیباف اعلام کرده بود و عزیزی یکی از افراد نزدیک به قالیباف و از فعالان ستاد انتخاباتی وی به شمار می‌رود.

این فعال سیاسی در ادامه افزود: پایه و اساس ائتلاف 1+2 عقیدتی و ارزش‌های انقلاب و پایبندی به آرمان‌های حضرت امام (ره) است و این ائتلاف منافع جریان و گروه خاصی را دنبال نمی‌کند بلکه منافع  همه اقشار مردم و آینده کشور در سطح کلان در نظر گرفته شده است.

دبيركل جهادگران ايران اسلامي خاطر نشان كرد: سابقه خدمتی قالیباف موید آن است که همیشه پایبن به اصول دینی و اخلاقی بوده است و لذا پایبندی به اصول ائتلاف از طرف  وي از بدیهیات مسلم است.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار