با حضور معاون اول رئیس جمهور 7000 واحد مسکن مهر در استان خوزستان بطور همزمان مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، به نقل از پایگاه اطلاع رساني دولت، محمدرضا رحیمی صبح امروز (شنبه ) در جریان سفر به استان خوزستان ، در شهرستان مسجد سلیمان حضور یافت و ضمن بهره برداری از 310 واحد مسکن مهر مربوط به طرح ویژه جابجایی مناطق آلوده به نفت و گاز که به خانواده معظم شهدا واگذار می شود ،‌ 7000 واحد مسکن مهر در سطح استان را به طور همزمان افتتاح کرد .
 
معاون اول رئیس جمهور همچنین از دو واحد مسکونی بازدید کرده و به شکل نمادین کلید این واحدها را به مالکانشان که از خانواده معظم شهدا هستند، واگذار کرد .
 
معاون اول رئیس جمهور در جریان واگذاری این دو واحد مسکونی به خانواده معظم شهدا اظهار داشت :‌ همه شهدا در سراسر ایران بویژه در استان خوزستان حق زیادی بر گردن ملت ایران دارند و اگر کاری بنام آنها انجام شود، باعث برکت برای تمام کشور است .
 
وی با تاکید بر اینکه همه مسئولین باید قدر خون شهدا را بدانند افزود : نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر خون شهدا استوار است و ایران با تکیه بر خون مقدس این عزیزان است که توانسته در مقابل زیاده خواهی های قدرت های بزرگ ایستادگی کند .
 
رحیمی ضمن قرائت فاتحه و گرامیداشت یاد همه شهدای دوران دفاع مقدس گفت : یاد شهدا هیچگاه از خاطر ملت ایران فراموش نخواهد شد.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار