دانشگاه فرهنگیان بوشهر در قالب پردیس علامه طباطبایی و بنت الهدی بوشهر با حضور مسئولان استان بوشهر افتتاح شد.

به گزارش گروه استانهاي باشگاه خبرنگاران ،رئیس پردیس علامه طباطبایی بوشهر در آیین افتتاح این دانشگاه گفت: دانشگاه فرهنگیان برای تربیت نیروی انسانی متخصص و مورد نیاز آموزش و پرورش و برای تربیت نسلی خداباور، مستقل، توانمند و با مهارت تاسیس شده است.

غلامعلی زارعی افزود: دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر هم اینک در دو دوره کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشجو می‌پذیرد.
وی اظهار کرد: در رشته کارشناسی پیوسته امسال از طریق کنکور سراسری در شش رشته زبان انگلیسی، ادبیات فارسی، تاریخ، علوم اجتماعی، مشاوره و آموزش و پرورش پیش دبستانی و دبستانی ۳۰۰ دانشجو پذیرش شده است.
رئیس پردیس علامه طباطبایی بوشهر افزود: با همکاری اداره کل آموزش و پرورش تلاش می‌شود رشته‌های کارشناسی ناپیوسته را تا ۱۴ رشته افزایش دهیم و بتوانیم در سال‌جاری ۵۰۰ دانشجوی جدید را در رشته‌های کارشناسی پیوسته جذب کنیم.
مدیركل آموزش و پرورش استان بوشهر نیز در اين مراسم گفت: دانشگاه فرهنگیان یكی از آرزوهای دیرینه همه دلسوزان نظام جمهوری اسلامی است كه در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش دیده شده است.
خلیل رضایی با بيان اين مطلب كه كشورهایی توليد كننده نیروهای متعهد و متخصص ، ثروتمند به حساب می آیند، افزود: دانشگاه تخصصی فرهنگیان نیز باید افرادی متعهد و مومن را برای تربیت انسان ها پرورش دهد تا كشور در اين زمينه بي نياز باشد./ا
برچسب ها: دانشگاه ، فرهنگیان ، بوشهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.