دبیر چهارمین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه‌های آزاد اسلامی منطقه 17 گیلان از برگزاری این جشنواره در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت از نیمه نخست اسفندماه جاری خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،مظاهر زمانی با اشاره به معرفی و فراخوان جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه‌های منطقه 17، اظهار کرد: چهارمین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه‌های آزاد منطقه 17 با هدف ترویج و ارج گذاشتن به آثار مکتوب دانشجویان در زمینه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، هنری، علمی و ... در بخش‌های مسابقه نشریات، آثار و بخش ویژه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره با حضور نشریات دانشجویی واحدهای دانشگاهی منطقه 17 در هفته دوم اسفندماه 91 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار می‌شود، افزود: خبر، مصاحبه، سرمقاله، مقاله، متن ادبی، گرافیک و صفحه آرایی، طرح روی جلد، عکس و ... از جمله محورهای آثار ارسالی دانشجویان به دبیرخانه جشنواره است.

عضو هیئت علمی گروه زبان و ادبیات فارسی واحد رشت موضوع‌های قرآن و معارف اسلامی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، هنری، ادبی، علمی و تخصصی را از جمله زمینه‌های نشریات برشمرد.

وی ادامه داد: پرداختن به موضوعاتی مانند اقتصاد مقاومتی، کار و سرمایه ایرانی و بیداری اسلامی از جمله بخش‌های ویژه این جشنواره است.

این مسئول برخی از شرایط شرکت در جشنواره نشریات دانشجویی را برشمرد و گفت: نشریات باید دارای مجوز از کمیته ناظر بر نشریات دانشگاه بوده و آثار ارسالی نیز در نشریه درج شده باشد.

زمانی با اشاره به اینکه تمام نشریاتی که از مهر‌ماه سال 89 تا بهمن‌ماه 91 منتشر شده‌اند حق شرکت در این جشنواره را دارند، خاطرنشان کرد: تمام نشریات برای شرکت در جشنواره باید به تأیید، امضا و مهر واحد مربوطه رسیده باشند.

وی زمان برگزاری جشنواره را هفتم و هشتم اسفندماه جاری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت ذکر کرد.

این مسئول، یادآور شد: دانشجویان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 4224306-0131 تماس بگیرند.
برچسب ها: رشت ، جشنواره ، نشریات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.