سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه گفت: کسی صحبت از تقوا می کند که سراسر بی تقوایی و دروغ است. تقوی در شن سای ساوه نشان داد که چه ذاتی دارد.

رضا عقابی سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: گزارش نماینده فدراسیون از حواشی بازی روز گذشته گویای همه چیز است. جالب این است که افرادی که مملوء از دروغ و بی تقوایی هستند سنگ تقوای دیگران را به سینه می کوبند.

دوران سرپرستی تقوی در شن سای ساوه بیانگر تقوای اوست که هنوز پس از سال ها همه مردم، تیم ها، ورزشکاران درباره آن صحبت می کنند.

وی افزود: تا امروز مسایل پشت پرده را بیان نکردم اما به دلیل حرفی که تقوی زد و من را به بی تقوایی محکوم کرد می گویم. زمانی که تیم شن سای ساوه آخرین قهرمانی خود را در لیگ برتر به دست آورد برای (الف-ک) که اکنون در تیم ملی حضور دارد گواهی تحصیلی جعلی صادر کرد تا کارت بازی این بازیکن صادر شود. تقوی مسئول بود، سرپرست تیم بود و این کار غیرقانونی توسط خودش انجام شد.

عقابی در ادامه بیان شد: آقای باتقوا شما سرپرست بودید زمانی که شن سای ساوه برابر تام ایران خودرو بازی کرد و دروازه بان تیمتان(م-ن) سه کارته بود و شما با یک تلفن دروازه بان دوم تیم خود را سه کارته کردید تا شخص مورد نظرتان به بازی فینال برسد. خواهش می کنم شما صحبت از دروغ و تقوا نکنید که اهالی ساوه از این صحبت ها بیزارند.

وی خاطر نشان کرد: باعث تمامی مشکلات و اختلافات فوتسال شما هستید. با گزارش نماینده فدراسیون متوجه می شویم چه کسی بی تقواست./آق
برچسب ها: عقابی ، تقوی ، تقوا ، ساوه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار