دبير کل حزب وحدت و همکاري ملي از راه اندازي ستاد‌هاي انتخاباتي اين حزب براي انتخابات شوراي شهر و روستا خبر داد و گفت: کانديداهاي مورد نظر حزب وحدت، به سه رنگ طلايي،‌ آبي و سفيد تقسيم مي‌شوند.

 "محمدرضا راه‌چمني" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به فعاليت اين حزب براي انتخابات شوراي شهر و روستاي سال آتي اظهار داشت:‌ حزب وحدت و همکاري ملي ستادهاي انتخاباتي شوراي شهر و روستا را در سراسر کشور راه‌اندازي کرده است.
 
"دبيرکل حزب وحدت و همکاري" ملي بيان کرد: در حد امکان افراد واجد شرايط داخل و خارج حزب را در تهران و شهرستانها براي انتخابات معرفي خواهيم کرد  و امکان دارد در برخي از شهرستان‌ها  با برخي گروهها  به ائتلاف برسيم.  
 
راه‌چمني افزود: در حال حاضر ستادهاي حزب وحدت ملي در پي شناسايي افرادي هستند که براي حضور در صحنه انتخابات  شوراي شهر و روستا اعلام آمادگي کردند.
 
وي با اشاره به  تقسيم‌بندي کانديداهاي شوراي شهر به سه رنگ طلايي،‌ آبي و سفيد تصريح کرد: کانديداهاي طلايي به اعضاي حزب که به طور طبيعي مورد حمايت قرار مي‌گيرند اطلاق مي‌شود.  
 
راه‌چمني در ادامه گفت:‌ کانديداهاي آبي اعضاي ديگر احزاب و تشکل‌ها هستند که با رايزني با گروهها اين افراد را در ليست انتخاباتي خود قرار مي‌دهيم.
 
وي در تشريح کانديداهاي سفيد،‌ اظهار داشت:‌ کانديداهاي سفيد شامل افراد مستقل است که وابستگي به هيچ گروه و تشکل خاصي ندارند و به صورت انفرادي از حزب تقاضاي اعلام حمايت دارند.
 
دبير کل حزب وحدت و همکاري ملي خاطرنشان کرد: تاکنون در ارتباط با مصاديق انتخاباتي شوراي شهر به نتيجه قطعي نرسيده‌ايم، اما برخي اعضاي داخلي حزب را مدنظر کانديداتوري قرار داده‌ايم. 

انتهاي پيام/

برچسب ها: چمنی ، ملی ، شورا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار