مدیر جهاد کشاورزی شهرستان منوجان گفت: 130 میلیارد ریال طرح‌های زیر بخش کشاورزی و دامی در ستاد شهرستان مصوب و به بانک عامل ارسال شده است

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،حسن نوشادی با اشاره به تسهیلات ستاد توسعه بخش کشاورزی در این شهرستان اظهار داشت: 130 میلیارد ریال طرح‌های زیر بخش کشاورزی و دامی در ستاد شهرستان مصوب و به بانک عامل ارسال شده است.

وی افزود: تاکنون 75 میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان پرداخت و انعقاد قرارداد شده که در بین آن‌ها طرح‌هایی مانند طرح‌های مرغداری صنعتی 20 هزار قطعه‌ای، پرورش بوقلمون 400 قطعه‌ای، پرورش شترمرغ 300 قطعه‌ای، پرواربندی بره 500 رأسی و ... شامل می‌شود.

نوشادی با اشاره به اینکه تمام زیر ساخت‌های مجتمع گاو شیری یک‌هزار رأسی این شهرستان آماده است، بیان کرد: 40 نفر از فارغ‌التحصیلان بخش کشاورزی و دامی به عنوان شرکت تعاونی که در مرحله معرفی افراد به بانک برای دریافت تسهیلات هستند که با اجرای این طرح‌ها تحول خوبی در بخش دامی انجام می‌شود.

وی با اشاره به افتتاح پروژه‌های کشاورزی این شهرستان خاطرنشان کرد: پروژه آبیاری تحت فشار در سطح 42 هکتار در روستای چاه‌شور به نمایندگی از 600 هکتار با اعتبار بیش از 24میلیارد ریال افتتاح شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان منوجان با اشاره به افتتاح سالن ورزشی فوتسال مدیریت جهاد کشاورزی منوجان با اعتباری بالغ بر 500 میلیون  ریال گفت: در راستای ایجاد اشتغال در زمینه پرورش آبزیان افتتاح سه استخر سیمانی با ظرفیت پرورش 20 هزار قطعه ماهی گرمابی با ظرفیت پرورش همزمان یک‌هزار قطعه اردک با تولید سه تن گوشت سفید از محل اعتبارات ستاد توسعه بخش کشاورزی شهرستان منوجان افتتاح شد.

وی خاطرنشان کرد: سیل‌بند خاکی در حوزه دهستان گشمیران برای مهار آب‌های سطحی با حجم 100 هزار متر مکعب با اعتبار 600 میلیون ریال افتتاح و در راستای جلوگیری از هدر رفت آب و انتقال آب به مزارع و باغات گشمیران کانال بتنی به طول 670 متر با اعتبار250 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.
برچسب ها: کشاورزی ، منوجان ، جهاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.