نخستین بار در استان چهارمحال و بختیاری، كارگاه آموزشی چیدمان عكاسی در بستر میراث فرهنگی در قلعه تاریخی دزك شهرستان كیار، با حضور یكی از نقاشان برجسته جهانی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

دبیر اجرایی نخستین كارگاه چیدمان عكاسی استان چهارمحال و بختیاری گفت: این كارگاه آموزشی با حضور رخشاد نورده، از چهره های معروف و بین المللی هنر نقاشی و ویدئو آرت جهان برگزار خواهد شد.

كریم منزوی افزود: در این كارگاه آموزشی، 60 نفر از دانشجویان رشته گرافیك آموزشكده فنی و حرفه ای دختران شهركرد و جمعی از عكاسان استان چهارمحال و بختیاری حضور دارند.

وی اظهار داشت: این كارگاه به منظور دستیابی به تعاریف جدید از آشنایی انسان امروز با میراث فرهنگی و تاریخی در گسترده هنرهای تجسمی اجرایی می شود.

منزوی خاطر نشان کرد: كارگاه عكاسی و چیدمان عكاسی در بستر میراث فرهنگی چهارشنبه نهم اسفندماه به مدت یكروز به میزبانی قلعه دزك برگزار خواهد شد.

رخشاد نورده، دانش آموخته هنرهای تجسمی

نقاشی از بوزار ( 1986) و سوربون (1997) فرانسه می باشد و زمینه كاری وی نقاشی، پرفورمانس، چیده مان، هنر مفهومی، ویدئو آرت و new  medias است.

این هنرمند ایرانی، در حال حاضر انجمن دید (DID) را در زمینه هنرهای بصری در فرانسه دایر كرده است.

رخشاد نورده، تا كنون نمایشگاههای متعددی در گالری ها، موره ها و فستیوال های بین المللی در سه قارۀ آسیا، اروپا و آمریكا برگزار كرده است و تا بحال موفق به كسب جوایز و بورسهای متعددی از نهادهای فرهنگی هنری فرانسه، از جمله وزارت فرهنگ فرانسه و نهاد پروژه های هنری شهر پاریس شده است./س

برچسب ها: قلعه ، دزک ، میزبان ، نقاشان ، جهانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.