استاندار خراسان شمالی گفت:با توجه به انتخابات رئیس جمهوری وشوراهای شهرو روستا،ازمدیران خواست تا زمینه یک انتخابات خوب،ارزشمند با حضور حداکثری مردم را رقم بزنند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بجنورد، محمود احمدی بیغش صبح امروز در شورای اداری استان،بابیان اینکه مسئولین موظف به اجرای کامل قانون هستند،افزود: تخلف از قانون خطراتی در پی خواهد داشت که بعدا مشخص می شود.

وی تاکید کرد:مسئولان وظیفه دارند مردم را به حضور حداکثری تشویق کنند.

استاندار از تمامی دستگاه های اجرایی خواست از 20 اسفند تا 20 فروردین سال آینده آماده خدمات رسانی به مسافران و زائران باشند و تلاش کنند تا چهره خوب و ارزشمند استان به نحو احسن به سایر استانها معرفی شود.

وی همچنین نظارت شبانه روزی بازرسین بر بازار خواستار شد و افزود:در بازدیدی که روز گذشته از بازار انجام شد،وضیعت برخی اماکن عرضه کننده مواد غذایی اصلا خوش آیند نیست و دستگاه های اجرایی باید چاره اندیشی کنند.

معاون عمرانی استانداری هم در این جلسه گفت:برای اینکه دستگاه های عضو ستاد تسهیلات جزیره ای عمل نکنند،از همه معاونت ها خواست تا به هم دیگر همکاری لازم را داشته باشند.

قادری همچنین بر زیبا سازی روستاهای هدف گردشگری و روستا هایی که درمسیر مسافراین و زائرین قرار دارند تاکید کرد.

در ادامه فرمانده سپاه جواد الائمه، مدیر کل منابع طبیعی، مدیر کل کمیته امداد اقدامات انجام شده در حوزه خود را تشریح کردند./ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.