نمایش معروف ژیزل اخیرا در "باله بلشوی" مسکو به اجرا در آمد داستان این نمایش در مورد حسادت خیانت و انتقام‌جویی است اما خود داستان نسبت آنچه که در پشت صحنه اجرای آن می‌گذرد، زیاد تکان دهنده نیست.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری روسیه: در یکی از کافه‌های مسکو یکی از بزرگترین ستاره‌های "بالد‌پولشوی" به نام نیکولای تسیسکار یدزه که از عضوهای اصلی مراسم باله است از طرف مخالفینش مورد حمله اسید‌پاشی قرار گرفت.
به گفته این خبرگزاری چندی پیش چند تن از مخالفانش در نامه‌ای تهدیدآمیز به وی اخطار دادند که در صورت کناره‌گیری نکردن از مقامش با وی جور ديگري رفتار خواهد شد.
همچنین رقیبان وی علیه او جلساتی را تشکیل می‌دادند و سعی می‌کردند از دنیر کارکنان باله نامه‌هایی که مخالف خود را در آن نوشته بودند را امضاء کنند تا به این طریقی موجبات کنار گذاشتن او از مقامش توسط مسئولین انجام شود.
حسادت و انتقام‌جویی در این عرصه از هنر در روسیه به قدری است که باعث شده تا عده‌ای را تحت فشار قرار دهند و به نوعی رقیبان را از سر راه خود بردارند.
در صورت موفق نبودن در برنامه خود از طریق ایسد‌پاشی بر روی موفق‌ترین و یا محبوب‌ترین ستاره‌ها آن را از سر راه خود بردارند.
به گفته این خبرگزاری فرد دیگری نیز به نام سرگئی فیلین نیز که چندی پیش در مقابل همین کافه مورد حمله اسید‌پاشی قرار گرفت که قبلا مدیر هنری "باله بولشوی" بود که در این حمله تمام صورت و بخشی از بدن او از بین رفته است و برای درمان به آلمان رفته است.
طبق تحقیقات پلیس عده‌ای که هنوز هویتشان فاش نشده برای بدنام کردن آقای تسیسکار‌یدزه دست به این جنایت زده‌اند که از قبل برنامه‌ریزی شده بود.
مسئولين تالار بولشوی از اینکه تسیسکار یدزه مورد حمله اسید‌پاشی قرار گرفته است بسیار متاثر شده و به طور جدی به دنبال عاملین این جنایت هستند./ل
برچسب ها: اسید ، روسیه ، ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار