استاندار کردستان گفت: مجریان و متولیان برگزاری انتخابات باید اصل بی طرفی را محور فعالیت های خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سنندج، شهبازی افزود: بر اساس قانون و با توجه به تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) وظیفه زیر مجموعه های وزارت کشور در انتخابات، فراهم کردن شرایط انتخابات سالم است.
وی اظهار کرد: بخشداران و فرمانداران موظفند از همین امروز نسبت به معرفی اشخاص مورد اعتماد، صادق و بی طرف به عنوان نماینده فرمانداری ها در پای صندوق های اخذ رای اقدام کنند.
شهبازی گفت: فرمانداران و بخشداران باید با رعایت موارد قانونی و توجه به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به گونه ای اقدام کنند که هیچگونه شائبه ای در مورد طرفداری آنها از شخص یا گروه خاصی در انتخابات پیش نیاید چون این موارد، آفتی بزرگ در انتخابات است.
وی برنده اصلی انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی را مردم اعلام کرد و افزود: برنده شدن شخص یا گروه خاصی در انتخابات هیچ فرقی برای مجریان انتخابات نخواهد داشت و نتیجه ای که از صندوق های رای بیرون می آید برای ما مورد احترام است.
استاندار کردستان فراهم کردن زیر ساخت های لازم برای حضور حداکثری مردم در انتخابات را وظیفه اصلی زیر مجموعه های وزارت کشور در استان خواند و بر همکاری و مشارکت دستگاه های اجرایی و نهادهای انقلابی استان در راستای تحقق این مهم تاکید کرد.
وی در بخشی دیگری از سخنانش به مسایل و مشکلات اقتصادی حاکم بر کشور اشاره کرد و گفت: در شرایط کنونی دشمنان برای لطمه زدن به نظام با تمام وجود به جنگ اقتصادی آمده اند و در این شرایط مسوولین وظیفه دارند با نظارت بیشتر بر بازار از هرگونه سوء استفاده افراد سود جو در سطح شهرها و روستاها جلوگیری کنند.
شهبازی برقراری ارتباط نزدیک میان مردم و مسوولین را گامی موثر در تحقق برنامه های نظام در رفع مسایل و مشکلات منطقه خواند.
وی اظهار کرد: بخشداران باید به عنوان نمایندگان دولت ارتباط نزدیکی با حوزه خود داشته باشند و با حضور در روستاها مسایل و مشکلات آنها را پیگیری کنند.
شهبازی نقش نظارتی بخشداران و فرماندارن بر فعالیت سایر دستگاه های اجرایی در شهرها و روستاها را بسیار حایز اهمیت خواند.
وی گفت: مردم مسایل و مشکلات خود را از بخشداری ها و فرمانداری ها پیگیری می کنند بنابراین بخشداران و فرمانداران باید با تسلط کامل بر حوزه کاری خود، پیگیر مسایل و مشکلات منطقه باشند.
استاندار کردستان گفت: هر گونه کم کاری و بی توجهی به انتظارات بر حق مردم کردستان از سوی دستگاه های اجرایی استان به هیج وجه قابل قبول نیست و باید فرمانداران با مدیران سهل انگار و کم کار برخورد کنند و بی توجهی ادارات کل را در سطح شهرستان ها به استانداری اعلام کنند تا اقدامات لازم صورت پذیرد.
وی جلب رضایت مردم، تلاش برای حفظ حرمت و نگه داشتن کرامت آنها را یک اصل مهم خواند و بر اجرای این امر مهم در بخش ها و شهرستان ها از سوی بخشداری ها و فرمانداری ها تاکید کرد.
شهبازی صرفه جویی در هزینه ها و مقابله با هرگونه اسراف از بیت المال در بخشداری ها و فرمانداری ها را ضروری خواند و بر آن تاکید کرد.
در این نشست چند ساعته بخشداران مسایل و مشکلات حوزه کاری خود را در زمینه های مختلف با فرمانداران و استاندار کردستان در میان گذاشتند/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.