اردبیل/

کار‌آفرینی گره اقتصادی کشورمان را باز می‌کند

استاندار اردبیل گفت: توجه به توسعه کار‌آفرینی همراه با تولید کیفی زمینه گره‌گشایی از مشکلات اقتصادی را بهتر فراهم می‌آورد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ اکبر نیکزاد امروز در جلسه نحوه واگذاری زمین‌های دشت فتحعلی به واجدین شرایط دشت فتحعلی افزود: این نهایت بی‌انصافی است که تلاش دولت خدمتگزار را در مسیر توسعه کار‌آفرینی و ایجاد اشتغال‌های جدید نادیده بگیریم یا بخواهیم به هر شکل ممکن در این زمینه خلل و خدشه‌ای را وارد کنیم.

وی عزم و اراده دولت خدمتگزار را در حل مشکلات پیش آمده در حوزه اقتصادی و گذر سالم از تحریم‌ها را یادآور شد و گفت: آنچه که در این زمینه اصل مهم و اساسی به نظر می‌رسد، در صحنه بودن مردم و همراهی آنها با دولت خدمتگزاری است که تا روز آخر در مرداد ماه تصمیم گرفته در صحنه خدمتگزاری آماده باشد.

رئیس شورای توسعه بخش کشاورزی در ادامه افزود: در راستای توسعه طرح‌های کشاورزی بیش از یک هزار میلیارد ریال به استان ابلاغ شده است.

نیکزاد گفت: این استان قابلیت‌ها و توانمندی‌های زیادی در بخش کشاورزی دارد.

این مسئول افزود: در راستای توسعه طرح‌های کشاورزی یک هزار و 320 میلیارد ریال اعتبار به استان اردبیل ابلاغ شده است.

نیکزاد ادامه داد: با اجرا و تحقق این طرح‌ها شاهد رشد و و رونق و ایجاد فرصت‌های جدید شغلی خواهیم بود.

وی با بیان اینکه اردبیل قطب کشاورزی است و قابلیت‌های ویژه‌ای در زمینه کشاورزی دارد، تاکید کرد: با تلاش بیشتر و برنامه‌ریزی مناسب ظرفیت‌های بالقوه حوزه کشاورزی استان به بالفعل تبدیل خواهد شد.

رئیس شورای اداری استان در ادامه طرح واگذاری اراضی دشت فتحعلی را از طرح‌های اولویت‌دار دولت و مسئولان ذیربط استان دانست و گفت: با تلاش جدی دولت تلاش‌ها به ثمر نشسته و بخش زیادی از تنگناها و مشکلات این طرح مرتفع شده است.

نیکزاد همچنین به شروع واگذاری اراضی این دشت در روزهای آینده اشاره کرد و افزود: با پایان کار واگذاری و زیرکشت رفتن اراضی در این منطقه برای هزاران نفر زمینه اشتغال ایجاد می‌شود./ب

برچسب ها: اردبیل ، کار ، آفرینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.