ویدویی از تمام برندگان بخش بهترین فیلم اسکار از آغاز این جشنواره تا کنون منتشر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از سایت رسمی اسکار؛در حالی که  تنها 2 روز دیگر هشتادوپنجمین مراسم آکادمی اسکار برگزار می شود ویدویی از تمام برندگان بخش بهترین فیلم اسکار از آغاز این جشنواره تا کنون منتشر شد. مدتی پیش نیز پوستر بسیار خلاقانه از ۵۸ هشتادوپنجمین مراسم اسکار منتشر شده بود.پوستر اسکار 85 توسط "اولی موس" طراحی شد. وی برای طراحی این پوستر تندیس اسکار را در 84 شکل مختلف با الهام از برندگان بهترین فیلم هر دوره از اسکار طراحی کرده است.


جایزه آکادمی که به‌طور غیررسمی اسکار (Oscar) می‌نامند؛ جایزه‌ای است که هر ساله توسط آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک (AMPAS) به بهترین آثار صنعت سینما اهدا می‌شود. این مراسم یکی از شاخص‌ترین مراسم‌های اهدای جوایز در جهان است و ساله در بیش از ۱۰۰ کشور جهان به‌صورت زنده پخش می‌شود.
جایزه ی اسکار یکی از 9 جایزه از جایزه های آکادمی می باشد. همچنین در بخش رسانه، قدیمی‌ترین مراسم اهدای جوایز به شمار رفته و جوایزی نظیر جایزه گرمی (برای موسیقی)، جایزه امی (برای تلویزیون) و جایزه تونی (برای تئاتر) پس از آن شکل گرفتند. آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک توسط لوئیز بی. مایر مدیر استودیوی متروگلدوین مایر ایجاد شد. 
هشتاد و پنجمین مراسم سالانه اسکار ، روز یک شنبه 24 فوریه در دالبی تئاتر هالیوود با اجرای"سث مکفارلین" برگزار می شود و به صورت زنده و مستقیم در بیش از 225 کشور جهان پخش خواهد شد.




برچسب ها: اسکار ، بهترین ، فیلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار