مربي تيم فوتبال گهر دورود بازي‌هاي باقيمانده در ليگ برتر را در حكم مسابقات حذفي قلمداد و عنوان كرد براي بقا در ليگ بايد در همه بازي‌ها با ديد جام حذفي به ميدان برويم


به گزارش  گروه استانهاي باشگاه خبرنگاران ،عليرضا پورمند در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: ديگر براي ما فرقي نمي‌كند مقابل چه تيمي قرار مي‌گيريم چرا که بايد در هر بازي به پيروزي بينديشيم و تنها شانس ما براي ماندن در ليگ پيروزي و امتياز است.


پورمند عنوان كرد: هر چند در بازي‌هاي زيادي با بدشانسي امتيازاتي را از دست داديم اما بايد آنقدر در زمين خوب ظاهر شويم تا شانس‌ها را به نفع خودمان تمام كنيم.

وي همچنين گفت: تمامي تيم‌هاي حاضر در ليگ برتر از نظر ساختاري و امكاناتي شرايط بسيار بهتري نسبت به ما دارند اما در زمين شرايط فرق مي‌كند و ما در بيش‌تر بازي‌ها نسبت به حريفان بهتر عمل كرديم ولي در نتيجه‌گيري موفق نبوده‌ايم.

مربي تيم فوتبال گهر دورود در خصوص بازي امروز در مقابل نفت تهران بیان داشت: نفت يك تيم كامل با ساختار تيمي مناسب است و در بازي‌هاي اين فصل با هدايت ابراهيم‌زاده ثابت كرده كه از مدعيان جدي در كسب سهميه آسيايي و تاحدودي ليگ برتر است.

وي ادامه داد: با اين تفاسير امروز كار بسيار دشواري را پيش رو داريم اما فراموش نكنيم كه در خيلي از بازي‌هاي اين فصل در مقابل تيم‌هاي بزرگي چون نفت بسيار خوب ظاهر شديم و هيچگاه چهره‌ يك تيم دست و پا بسته را نشان نداده‌ايم.

عليرضا پورمند یادآور شد: اين‌كه چقدر امكان پيروزي ما در اين بازي دشوار وجود دارد تنها در ميدان مسابقه مشخص خواهد شد و ما امروز مي‌آييم كه نفت تهران را از پيش رو برداريم./ش

برچسب ها: زیادی ، فوتبال ، گهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.