جشن بزرگ رویش در 15 اسفند ماه سال جاری با چهره های برجسته فرهنگی، ورزشی و هنری کشور در یکی از پارک های بزرگ و تازه تاسیس برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران حاضر در محل "بهنام احمدپور مبارکه" مدیر شبکه رادیویی جوان ضمن تبریک به مناسبت هفدهمین سالگرد تولد شبکه رادیویی جوان در خصوص جشن بزرگ رویش گفت: ما از نظر اقلیمی در یک منطقه گرم و خشک هستیم و شاید وجود یک درخت و گیاهان سبز مزیت محسوب شود.
وی افزود: نیاز به یک اقدام همگانی داریم و شبکه جوان براساس این پیش فرض، طراحی جشن رویش را شروع کرد.
وی ادامه داد: با همه ارگان های کاشت درخت ارتباط برقرار کردیم و همه شهرداری ها که در حوزه منابع طبیعی کار می کنند همگی اعلام آمادگی کردند و طی صحبتی که با یکی از کارشناسان شهرداری داشتیم به زودی 5 میلیون نهال در تهران توزیع می شود.
وی خاطرنشان کرد: از اصحاب رسانه می‌خواهیم که موضوع را جدی گرفته و به لحاظ فرهنگی این اتفاقف را برجسته جلوه دهند.
همچنین "غلام رضا جیرانی" مدیر گروه دانش و جوان شبکه رادیویی جوان در خصوص جشن بزرگ رویش گفت: شهرداری منطقه 9 اعلام آمادگی کردند که یک پارک تازه تاسیس را برای جشن بزرگ رویش که در 15 اسفند سال جای در تهران برگزار می شود را در اختیار شبکه رادیویی جوان قرار دهد.
وی ادامه داد: کاشت نهال یک هدف بزرگ از جشن رویش است و لزوم فرهنگ سازی برای حفظ طبیعت از اهداف بزرگ ماست.
وی در خصوص حضور مردم و منتخبان باشگاه رادیو جوان اظهار د اشت: در مراسم پایانی که در 15 اسفند برگزار می شود همه هنرمندان برجسته کشور، شنوندگان، ورزشکاران، اساتید دانشگاه و نیز کسانی که حتی یک نهالی را کاشته اند شرکت خواهند کرد./ي2
برچسب ها: جشن ، رویش ، رادیو جوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار