در کنفرانس مبارزه با خرابکاری در فوتبال، نحوه برخورد با تبانی و رشوه بررسی شد؛

آیت الهی: مسئول کمیته حقوقی AFC خرداد92 به تهران می آید

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال در خصوص نشست نمایندگان فدراسیون های عضو کنفدراسیون فوتبال آسیا با اینترپل و AFC به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، سید محمد هادی آیت الهی در این باره گفت: این جلسه با هماهنگی اینترپل و AFC به مدت دو روز در مالزی برگزار شد که من به همراه حمیسی-رئیس کمیته حراست فدراسیون فوتبال در این نشست حضور داشتیم.

در این جلسه در خصوص چگونگی امنیت ورزشگاهها، نحوه برخورد با تبانی و رشوه در فوتبال و نحوه برخورد با کارگزاران غیر رسمی یا همان دلال ها بحث و بررسی شد.

کشورهایی چون کره جنوبی، اندونزی و چین که دارای مشکلات تبانی و رشوه در ورزش خود بودند در این سمینار صحبت کرده و مشکلات خود را مطرح کردند که پس از بازگوی مشکلات از سوی کشورها، قرار شد تا دستورالعمل اجرای قوانین مربوطه به کشورهای عضو ارسال شود.

وی در پایان گفت: جلسه ای را با جمیز-مسئول کمیته حقوقی AFC در رابطه با تشکیل کمیته اخلاق در ایران برگزار کردیم و قرار شد تا جمیز خرداد 92 به ایران سفر کند و پس از بررسی های لازم کمیته حقوقی در ایران تشکیل شود.

همچنین جلسه ای را با الکس سوسی-دبیر کل  کنفدراسیون فوتبال آسیا  و مارکو-مسئول حقوقی فیفا برگزار کردیم و درباره مسائل حقوقی موجود در فوتبال ایران به بحث و بررسی پرداختیم./با
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار