عضو هيأت علمي دانشگاه شهيد بهشتي گفت: مردم به ويژه قشر جوان با توجه به نوع تخصص دانشگاه‌ها همواره منتظرند تا شاهد رويكرد دانشگاهيان درباره كانديداها باشند چراكه دانشگاهها سكاندار روشنگري مردم در انتخابات 92 هستند.


"علي اكبر متكان" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اولويت‌هاي مهم دانشگاه‌ها تا انتخابات 92 اظهار داشت: دانشگاه‌ها مي‌بايست بر اساس ارزش‌هاي نظام اسلامي و اهداف امام خميني(ره) شاخص‌هاي اساسي يك رئيس‌جمهور را براي مردم تبيين كنند، بنابراين دانشگاه‌ها در زمينه اطلاع‌رساني و روشنگري مردم نقش قابل توجهي دارند.

وي با بيان اينكه فعالیت‌هاي انتخاباتي دانشجوئي نباید آرامش فضای علمی و پژوهشی دانشگاه‌ها را متأثر كند، تصريح كرد: مردم به ويژه قشر جوان با توجه به نوع تخصص دانشگاه‌ها همواره منتظرند تا شاهد رويكرد دانشگاهيان درباره كانديداها باشند چراكه دانشگاهها سكاندار روشنگري مردم در انتخابات 92 هستند.

وي با بيان اينكه كرسي‌هاي آزاد انديشي نيز در آستانه انتخابات حال و هواي انتخاباتي به خود مي‌گيرند افزود: در این سلسله نشست‌ها، کاندیداهای ریاست‌جمهوری و نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در جهت تحقق آرمان‌های نظام جمهوری‌اسلامی و ورود بصیرانه به عرصه انتخابات برنامه‌های متعددی را ارائه مي‌كنند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار