هاشم ميرزاخاني گفت: هنرجويان انجمن بعد از سپري كردن دوران آموزشي و موفقيت در مراحل مختلف اين دوره ها گواهي نامه ها دريافت مي كنند و حتي براي استفاده در خارج كشور هم مدركشان ارائه و تاييد مي شود .

به گزارش باشگاه خبرنگاران، هاشم ميرزاخاني مديرعامل انجمن سينماي جوانان ايران با نزديك شدن هنرجويان بيست و هشتمين دوره بلندمدت آموزش فيلمسازي اين انجمن به فارغ التحصيلي در باره ارزش گذاري مدارك دوره هاي مختلف آموزشي انجمن گفت :  چون انجمن سينماي جوانان ايران زير مجموعه سازمان سينمايي كشور است و با توجه به سابقه سه دهه فعاليتش در امر آموزشي، به صورت رسمي متولي  آموزش فيلم سازي در حوزه سينماي كشور است، بنابراين مدرك انجمن مورد تاييد سازمان سينمايي كشور است و لذا يكي از وظائف و كاركردهاي انجمن در بحث آموزش قابل بازخواني است.
رئيس هيئت مديره انجمن با اشاره به تفاوت هاي آموزش در انجمن نسبت به سيستم هاي آموزشي در دانشگاهها تصريح كرد: به نوعي آموزش انجمن در سيستم آموزشي كشور به صورت غير رسمي تعريف شده است  و بر طبق نظام آموزشي كشور انجام نمي شود اما  گواهي نامه ها و مدارك آموزشي انجمن در سطح كشور و در سطح بين المللي داراي تعريف است و جايگاه خاص خودش را دارد.
 ميرزاخاني با اشاره به سطح كيفي بالاي دوره هاي  آموزشي انجمن تاكيد كرد : هنرجويان انجمن بعد از سپري كردن دوران آموزشي و موفقيت در مراحل مختلف اين دوره ها  گواهي نامه ها دريافت مي كنند و حتي براي استفاده در خارج كشور هم مدركشان ارائه و تاييد مي شود . در داخل كشور هم خيلي از نهادها و ارگانها اين مدارك را مورد حمايت قرار داده و آن را به رسميت مي شناسند و اين مدارك زمينه اشتغال وفيلم سازي را براي آنان فراهم مي كند.
 امتحانات پايان ترم هنرجويان بيست و هشتمين دوره آموزش بلند مدت فيلمسازي تا 4 اسفند ماه در تمامي دفاتر انجمن سينماي جوانان ايران با حضور بيش از 600 هنرجو به پايان رسيد و فارغ التحصيلان وارد مرحله توليد يك اثر كوتاه به عنوان پايان نامه تحصيلي خود شدند./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.