پس از حضور ونکی، در ایران، به منظور همکاری مؤثر علمی و ورزشی تفاهم نامه ای بین فدراسیون تیر و کمان ایران و مجارستان امضا شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، پس از حضور سباستین ونکی رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان مجارستان در کشورمان و به منظور همکاری موثر علمی و ورزشی فی مابين فدراسيون تيراندازی با کمان مجارستان و فدراسيون تيراندازی با کمان جمهوری اسلامی ايران جهت استفاده مطلوب از ظرفيت ها و توانايی های موجود، اين تفاهم نامه بين جناب آقای سباستين ونکی رئيس فدراسيون تيراندازی با کمان مجارستان و جناب آقاي محمدعلی شجاعی رئيس فدراسيون تيراندازی با کمان ج.ا.ايران منعقد می گردد که مواد آن به شرح ذیل می باشد.
 

ماده1 : هدف

توسعه و بهبود شرايط کمی و کيفی فعاليت های علمی، آموزشی و پژوهشی و ورزشی مشترک در تمام زمينه های تربيت بدنی و ورزش مرتبط با رشته تيراندازی با کمان و استفاده از ظرفيت ها و توانايی های موجود بر اساس ضوابط و دستورالعمل های طرفين.

ماده 2 : موضوع فعاليت های مشترک

1-2- ايجاد شرايط لازم به منظور راه اندازی و گسترش رشته هاي فيلد و شبه شکار در ايران

2-2- تلاش مشترک به منظور تامين نيازهای ورزش قهرمانی و همگانی کليه رشته های تيراندازی با کمان در ايران

3-2- اعزام مربيان سطح اول تيراندازي با کمان رشته تارگت مجارستان جهت ارتقا سطح کمانداران به ايران

4-2- برگزاری اردوهای مشترک جهت ارتقای سطح کمانداران ملی پوش

5-2- برگزاری مسابقات و تورنمنت های دو جانبه و چند جانبه ماده

3 : تعهدات و نحوه اجرا

فدراسيون تيراندازی با کمان دو کشور، نسبت به پيگيري مفاد تفاهمنامه اهتمام ورزند. اين تفاهمنامه پس از تصويب لازم الاجراء است. بمنظور تحقق اهداف و نظارت بر حسن اجراي مفاد آن و برطرف نمودن مشکلات احتمالی، کميته مشترکی متشکل از 4 عضو از نمايندگان فدراسيون تيراندازی با کمان ايران و مجارستان کليه امور اجرايی را پيگيری می نمايد.

ماده 4 : نحوه تامين هزينه ها

کليه هزينه های مربوط به انجام امور مشترک قيد شده در تفاهم نامه توسط کميته مشترک موضوع ماده 3 بررسی و در قالب قرارداد تعيين می گردد.

ماده 5 : اصلاح و تغييرات

هرگونه بازنگری، اصلاح و يا تغييرات اساسی در مفاد اين تفاهمنامه پس از پيشنهاد کميته مذکور در نشست ساليانه مطرح و بر اساس مفاد و تاييد روسای فدراسيون تيراندازی با کمان دو کشور صورت مي گيرد.

ماده 6 : مدت
 
اين تفاهم نامه از تاريخ امضا به مدت 3 سال قابل اجرا می باشد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار