آشتياني در خصوص تهدید رویانیان به کناره گیری پرسپولیس از لیگ برتر و جام حذفی گفت: رویانیان به خاطر اینکه تحت فشار زیادی قرار دارد تهدید به کناره گیری پرسپولیس از لیگ برتر و جام حذفی کرده است.

ابراهیم آشتیانی عضو کمیته فنی پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  افزود: به هر حال رویانیان از روی ناراحتی و اعصبانیت کناره گیری پرسپولیس از لیگ برتر وجام حذفی را بیان کرده است به نظر نمی رسد پرسپولیس این کار را انجام دهد.
 
آشتیانی  در ادامه اظهار داشت: اشتباهات داوری همیشه  برای تیم پرسپولیس اتفاق می افتد و موضوع تازه ای نیست . اداره کردن تیم پرسپولیس درآمد زایی و درگیر بودن  با مسائل حاشیه ای باعث شده که فشار زیادی بر روی  رویانیان مدیر عامل پرسپولیس وارد شود اشتباهات داوری هم مزید بر علت شده به خاطر همین وی بیان کرده که پرسپولیس از لیگ برتر و حذفی کناره گیری می کند.

عضو کمیته فنی پرسپولیس گفت: داور مسابقه سه تا از موقعیت های گلزنی پرسپولیس را آفساید اعلام کرد که به نظرم تصمیمش مشکوک بود اشتباهات داوری از زیبایی و جذابیت بازی پرسپولیس مقابل آلومینوم کاسته بود
 وی درباره ارزیابی از بازی پرسپولیس  مقابل آلومینوم هرمزگان گفت: این بازی از لحاظ فنی کیفیت بالایی داشت. هر دو تیم فوتبال پرسپولیس و آلومینوم  هرمزگان موقعیت های گلزنی زیادی داشتند اما نتوانستند از موقعیت ها به نحو احسن استفاده کنند و به یک تساوی قناعت کردند.

 وی در ادامه بیان داشت: یحیی گل محمدی تمرینات تخصصی ویژه ای برای گلزنی مهاجمان تیمش در نظر بگیرد.

آشتیانی تصریح کرد: تیم آلومینوم هرمزگان به مساوی راضی بود به خاطر همین تراکم دفاعی  در محوطه جریمه اش تشکیل داد پرسپولیس ها برای باز کردن تراکم دفاعی حریف باید شوت های از راه دور  می زدند که این کار را انجام ندادند.
 
وی بیان کرد: سرخ پوشان در این بازی کمتر شوت زنی  می کردند اما در حفظ مالکیت توپ و کارهای ترکیبی و تیمی خوب عمل کردند.
 
وی در خصوص بنگر مدافع پرسپولیس تا اطلاع ثانوی گفت: فوتبال ما تحت تاثیر حرکات نا شایست بازیکنان قرار گرفته و فقط مختص بنگر و تیم پرسپولیس نیست  بازیکنان وقتی می بینند که کمیته انضباطی آرای صادره اش خیلی سریع عوض می کند به حرکاتش ادامه می دهند  و به هرحال کمیته انضباطی یک بام و دو هوا عمل می کند و یک حکم یکسان برای حرکات نا شایست بازیکنان در نظر نمی  گیرد و تبعیض قائل می شود.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: پرسپولیس با حضور گل محمدی از لحاظ فنی فوتبال رو به جلویی را مقابل حریفانش ارائه می دهد و شرایطش نسبت به ابتدایی خیلی تفاوت کرده است امیدوارم سرخ پوشان روند رو به رشدی تا پایان لیگ ادامه داشته باشد و جایگاه شایسته ای را در لیگ دوازدهم کسب کنند.
 
گفتنی است؛ دیدار دو تیم فوتبال پرسپولیس و آلومینوم  هرمزگان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید بعد از این دیدار رویانیان به خاطر اشتباهات داوری بیان کرد که با موافقت هیات مدیره پرسپولیس از لیگ برتر و جام حذفی کنار می کشد./آق

برچسب ها: فشار ، تهدید ، تحت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار