مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: بهمن ماه امسال یک هزار و 920 پرونده تخلفاتی صنفی و اقتصادی در استان اردبیل شکل گرفته تا با افراد سودجو و فرصت‌طلب برخورد شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،حسین نجف‌زاده اظهار داشت: 65 درصد از این تخلفات مربوط به تخلفات صنفی و اقتصادی، 26 درصد مربوط به تخلفات بهداشتی دارویی و درمانی و مابقی نیز مربوط به قاچاق کالا از گمرکات است.

وی گفت: در بین پرونده‌های رسیدگی شده پرونده کلانی را مربوط به تخلفات ارزی شاهد بودیم، به طوری که کالایی با ارز مرجع خریداری شده و در بازار آزاد فروخته شده که در این زمینه قیمت‌گذاری‌ها و توزیع کالا بدون ضابطه انجام شده که برای متخلفان در همان حوزه احکامی نیز صادر شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل افزود: در یک ماه گذشته متخلفان اقتصادی به 27 میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شدند که همین صدور احکام نشان می‌دهد سیر صعودی نظارت و برخورد با مجرمان ادامه دارد.

این مسئول ادامه داد: ما برای ایام نوروز نیز کشیک‌های خودمان را تعیین و برقرار کردیم و بر اساس دستورالعمل‌های صادر شده از طریق ستاد مرکزی در ایام نوروز کشیک رسیدگی به تخلفات و جرایم اقتصادی را شاهد خواهیم بود.

نجف‌زاده بیان کرد: نه تنها در اردبیل بلکه در سایر شهرستان‌ها نیز این کشیک‌ها برقرار خواهد بود و به پرونده‌های تخلف صنفی جرایم بهداشتی درمانی و قاچاق رسیدگی می‌شود.

وی تصریح کرد: در ساعات خاص به صورت معمول این رسیدگی‌ها انجام می‌شود و نیروهای ما علاوه بر ساعت هشت تا دو ظهر در خارج از ساعات اداری نیز موظف به پاسخگویی بوده و آماده ارائه خدمات هستند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل بیان داشت: قرار شده به تخلفات صنفی کوثر در اداره تعزیرات خلخال و شهرهای سرعین، نیر و نمین در اردبیل رسیدگی شده که ما برای شهر سرعین نیز گروه ویژه‌ای را برای کنترل و نظارت و رسیدگی به تخلفات در نظر گرفتیم چرا که در این شهر با حجم زیادی از مسافران روبرو هستیم.
برچسب ها: تعزیرات ، اردبیل ، صنفی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.