اصفهان/

جنگ اقتصادی غرب علیه ایران با تمام تدابیر و دارایی خود

از ویژگی های مهم شهدا حضور آنان از همه اقشار جامعه در جبهه های حق علیه باطل بود .امروز هم عرصه های جنگ دیگر ی است و دشمن با همه تدابیر و دارایی خود یک جنگ تمام عیار اقتصادی را علیه ما آغاز نموده است .

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان  معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان در همایش بزرگ شهدای کارگر با اشاره به آغاز جنگ اقتصادی دشمن با ایران گفت : در طول تاریخ بین الملل و بعد ازتأسیس سازمان ملل متحد و وضع مجازات های بین المللی ، برای هیچ کشوری نظیر تحریم های اعمال شده برای کشورمان اتفاق نیفتاده است و ما شاهد رخ دادن مشکلاتی در صادرات نفت و جریان مبادله ارزی و همچنین تحریم بانک ها هستیم .

اسماعیلی همچنین ادامه داد : طرح های دشمنان ناامید کردن مردم از آرمان های انقلاب است ، بنابراین امروز مسئولیت سنگینی بردوش جامعه کارگری و همه اقشار جامعه قرار دارد .

وبی با بیان اینکه مأیوس نمودن مردم از پیمودن راه شهدا از این زمینه سازی هاست خاطر نشان کرد : حضور مستقیم و قوی مردم در راهپیمای 22 بهمن خط بطلانی بر نیت های دشمنان کشید .

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان با اشاره به اینکه بخش کارگری به داشتن 6 هزار و 300 شهید از 24 هزار شهید استان افتخار می کند گفت : استان اصفهان به عنوان صنعتی ترین استان در کشور دارای 10 هزار واحد صنعتی است که شاید تعداد ومجموعه های دچار بحران در این استان انگشت شمار باشند و علت آن را مدیریت خوب اعمال شده در همه بخش ها عنوان کرد ./س

برچسب ها: جنگ ، اقتصادی ، غرب ، علیه ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.