نایب رئیس بانوان بسکتبال تاکید کرد: بازیکنانی مثل تینا عیسائیان نشان دادند که مهره های داخلی قابلیت های بازیکنان خارجی را دارند.

فاطمه کرم زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در پایان سوپر لیگ بسکتبال  بانوان تصریح کرد: بازی های روز آخر واقعا مثل فینال بود هر دو تیم قزوین و دانشگاه آزاد بازی های خوبی انجام دادند و حضور  تماشاگران هم انگیزه بیشتری  برای رقابت  به تیم ها داد.

وی با تمجید از تینا عیسائیان اشاره کرد: در این دوره تینا عسائیان یکی از بهترین مهره های لیگ بود با توجه به اینکه سایر تیم ها بازیکنان خارجی جذب کردند باید خوشحال باشیم که در کشور خودمان بازیکنانی با این سطح داریم که قابلیت هایشان با نفرات غیر ایرانی برابری می کند.

وی ادامه داد: از لیگ امسال کاملا راضی هستم هر سالی که می گذرد تیم ها انگیزه های بالاتری پیدا می کنند و آوردن بازیکن خارجی به افزایش انگیزه بازیکنان کمک می کند.

 کرم زاده گفت: باید از دو گروه در لیگ امسال تشکر کنم مربیان که واقعا زحمت کشیده و اسپانسرها را به لیگ می آورند خبرنگاران که همراه واقعی ما بوده و بدون در نظر گرفتن اخبار غیر فنی معدود،  در لیگ امسال خبرنگارانی به سالن آمدند که اکثرا فنی بوده و کمتر به حاشیه ها می پرداختند.

 کرم زاده اضافه کرد:  از لیگ دسته اول دو تیم به لیگ برتر صعود کردند که تیم کرمانشاه از بین آنها بدون اسپانسر با حمایت همسر مربی تیم به لیگ برتر صعود کرد علاوه بر تقدیر از این مربی و همسرش از مسئولان کرمانشاه می خواهم با حمایت از این افراد اجازه به هدر رفتن زخماتشان را ندهد./آق

برچسب ها: نایب ، رئیس ، بانوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار